/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Modtagelses tidspunkt af SMS
Fra : Doz
Vist : 272 gange
50 point
Dato : 04-05-05 22:01

Hejsa!
Vil lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig. Når jeg sender en SMS og modtagerne feks har slukket sin telefon for man en besked om at der afventes og når så personen tænder sin tlf får man så en anden besked at den er modtaget. Men jeg får den tid hvor jeg sendte den og ikke den tid hvor den er modtaget. Er der en måde så man kan se hvilken tid den er modtaget og ikke sendt fra min tlf???

Kommentar
Fra : DarkDeviL

Dato : 04-05-05 22:36

Hvilken telefon er det du vil kunne se det på? :)
..kunne måske gøre det lidt nemmere..

Prøv at tjekke dine SMS indstilninger på din telefon, og se om du kan noget med:
"Leveringsrapport" - eller noget der minder om det.

Beskeder -> Indstilninger -> SMS -> Leveringsrapport

Hvis den er slået til på en K700i, så får man sådan en lille besked hvor der står:
"Meddelse leveret <navn i telefonbogen>" direkte i display'et.

Ud fra det du skrev, forstår jeg at det er sådan noget du søger? :)

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 04-05-05 22:47

jeg har en nokia 3100. Og ja, jeg får en bekræftelse på at beskeden er modtaget, men nogen gange er den sendt timer eller dage før den bliver modtaget og på den bekræftelse jeg får står det tidspunkt jeg sendte den og ikke det tidspunkt personen har modtaget den. Synes ikke jeg kan finde noget under besked indstilninger

Kommentar
Fra : DarkDeviL

Dato : 05-05-05 00:14

Lyder underligt hvis modtager får beskeden, men du ikke får bekræftelsen på det med det samme.

Har du nogen telefon du kunne sende en test sms til sårn inden for rækkeviede lige pt, og se om den modtager fint nok uden forsinket leverings bekræftelse? :S

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-05-05 11:20
Kommentar
Fra : Doz

Dato : 05-05-05 21:26

jeg får besked om den er modtaget med det samme eller om der afventes, men jeg får den tid( klokken) som den er sendt på. Så hvis jeg sender en besked kl 14.00 og den person jeg sender til har slukket sin tlf og tænder den kl 17.00 får jeg en besked om at besken er modtaget kl 14 jeg kunne godt tænke mig at man så kunne få at vide at personen har modtaget den kl 17. ved jo godt jeg sendte den kl 14

Annuller spørgsmålet
Fra : Doz

Dato : 03-02-07 22:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål