/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Xenon look
Fra : mhythos
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 04-05-05 09:24

Kan man købe nogen almindelige pærer der giver det blå lys. Der findes mange produkter der siger der giver det blå lys men har aldrig set noget der tilnærmelsesvis ligner. Men det kunne jo godt være der fandtes noget der ligner.
Ønsker ikke at betale flere tusind bare for lidt blåt lys.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 04-05-05 09:39

Hvilket blå lys mener du?

Kommentar
Fra : mhythos

Dato : 04-05-05 10:08

Ligesom som xenon lys i forlygterne... det blålige lys...

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 05-05-05 03:09

Du skal bare vide, at nok ser blåligt lys smart ud, og er godt og mere dagslysagtigt i klart vejr, MEN i bare den mindste smule dis rejser det, grundet det blå lys´ kraftigere brydning, en "lysvæg" foran bilen. Man bliver så at sige blændet, af sine egne forlygter.

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 05-05-05 15:50

Nej ikke noget som virkelig giver det rigtige blå lys som Xenon. Det jeg har set som nærmest er Harald Nyborg som har haft nogle blå nogle til ingen penge. men det er slet ikke det samme... Så hvis du vil have det fede blå lys, såå må du betale for et Xenon kit. Hvis du vil det, så tjek www.autoxenon.dk...

*KlausHansen

Kommentar
Fra : KlausHansen