/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Bagstøddæmpere og twinsæde Yamaha fs1 år~
Fra : konsul
Vist : 1474 gange
150 point
Dato : 03-05-05 20:54

Jeg søger originale bagstøddæmpere (fritlagt crom fjedre) og twinsæde (med strop, crom-liste og "yamaha" tekst skrevet på "enden.." ) til mit store restaureringspojekt, en yamaha fs1-dx årg. 76.
Det skal nødvendigvis ikke være nye dele (men ønskværdigt), men skal kunne restaureres.

HÅBER PÅ NOGLE GODE SVAR

PS: Dele fra Thansen og Moto-Leoni er ikke løsningen.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 03-05-05 21:29

Du skal nok til udlandet for at få rigtige stumper.

Måske kan denne side hjælpe dig.

http://www.fs1e.co.uk/

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : konsul

Dato : 03-05-05 21:47

Hej Peter.

Tak for svaret.

Men kender den engelske "fizzy" side (kan varmt angefales), har mange forbindelser gennem den, men desværre ingen løsning på mine problemer. ;-(

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-05-05 22:20
Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 150 point
Dato : 04-05-05 00:57

Prøv at kontakte tempo cykler i Roskilde http://www.tempocykler.dk/ . De har fundet mange org. dele til mig, bladanet til PUCH, De har opkøbt mange reservedels lager rundt omkring . Men de ved altså også at det er guld de ligger inde med. Men tilgengæld hvis de har det man søger, så er ubrugt lige fra fabrikken.

De har dele til suzuki, yamaha , kridler, Velo ja og så selvfølge PUCH.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 04-05-05 01:04

Lidt reklame
Hvorfor nu det, ganske enkelt fordi jeg har haft en positiv oplevelse.
Nu ved jeg ikke hvor I landet du befinder dig. Men hvis det er I Storkøbenhavn. Kan du få renovere dit Yamaha cylinder og krumtab hos
http://www.ingana.dk/

De er hamrende dygtige. Og har for øvrigt et lager af original stempler.
Jeg benytter selv deres Yamaha stempler til mine PUCH’er. Det funger bare.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : konsul

Dato : 04-05-05 22:48

Hej Palle.

Tak for linkene.

De fire først link sælger uorginale, justerbare "Thansen" støddæmpere, hvilket siden
http://www.de-brommershop.com/nl/dept_89.html også gør, kan ikke se (læs forstå) om de skulle havde brugte orginale dæmpere.....

Hilsen

konsul

Kommentar
Fra : konsul

Dato : 04-05-05 22:49

Hej Peter.

Tak for hintet, jeg vil kontakte dem en af de nærmeste dage, jeg ska' nok vende tilbage med resultatet..

Hilsen

konsul

Godkendelse af svar
Fra : konsul

Dato : 06-11-05 14:27

Tak for svaret rpje.