/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Slettede Mails???
Fra : mk1184
Vist : 793 gange
15 point
Dato : 03-05-05 13:19

Jeg har lidt problemer med min E-Mail konto, når jeg henter mine mails på hotmail (via outlook 6) kommer der altid to mails frem. I går da jeg var inde at cheke min mail var der nogle mails der forsvandt til slettet post og blev derefter slettet uden at jeg kunne nå at stoppe det. Mit spørgsmål er derfor om de slettede mails ligger et sted endnu, og om jeg kan hente dem frem igen??? Det var lidt nogle vigtige mails

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-05-05 13:25

De slettede mails kan ligge på hotmail (webmail) www.msn.dk
eller hos dig selv og slettes ikke altid med det samme.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-05-05 13:27

Husk lige at gratis hotmail snart ikke længere kan bruges i Outlook / Outlook Express

Kommentar
Fra : mk1184

Dato : 03-05-05 13:58

Det har jeg prøvet... Jeg skal nok lige omformulere spørgsmålet. Der lå nogle mails i min indbakke. Dem gik outlook/hotmail ind og slettede automatisk. Så kiggede jeg i slette post og ja der var de, men inden jeg havde nået at gendanne dem var de blevet slettet fra slettet post. Er der så en anden mappe de ryger til eller er de definitivt slettet?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-05-05 14:36

Når du anvender Hotmail via OutlookExpress anvender du http i stedet for det sædvanlige pop3 hvor mailene fysisk befinder sig på din computer. Hed http ligger mail stadig på serveren og du ser dem virtuelt og derfor kan du opleve at de forsvinder hvis der er indstillinger i din Hotmail der styrer det. Normalt er det jo spam og andre uønskede mails der automatisk slettes, men det kan også være at du har overskredet din tildelte plads.
Log på Hotmail og se om de skulle ligge i en papirkurv eller blokeringsmappe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-05 18:46

under funktioner og indstillinger - fanebladet send - fjern flueben i tøm mappen slettet post når programmet afsluttes - og kontroller hvor mange dage nyhedsmeddelelser skal gemmes efter hentning - jeg ved ikke lige hvorfor det kan have en indflydelse - men har oplevet det hjalp netop på det problem du beskriver.

kig evt både i outlook express og hotmail om du har blokeret visse former for mail - eller adresser - bruger du for eks tdc webmail og har sat fællesfilteret til forsvinder mange spammails jo - og godt det samme - men ikke hvis du absolut vil se dem.