/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Ung digter søger hjælp til at komme vide~
Fra : MissMarion
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 03-05-05 11:16

Jeg er en ganske ung pige på blot 16 år, men jeg har i de seneste år intensiveret mit skriveri og er oprettet som forfatter på www.digte.dk (under navnet Ellen Marí, hvis nogle skulle være interesserede). I den sidste tid har jeg fået mange store roser og jeg føler mig klar til at prøve at få noget udgivet. Nu er mit store spørgsmål; er der nogen der ved hvordan man griber det an? Eller evt nogen som kender en der kender en...
I skal være velkomne til også at tage et kig forbi min forfatter side www.marion-ellen.webbyen.dk

På forhånd tak for hjælpen
De kærligste hilsner, mod på vejen og alt godt herfra
Marion

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 03-05-05 11:26
Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 03-05-05 11:42

http://www.fyldepennen.dk/bognyt/?view=publisher

Her kan du finde en stribe forlag...

Lissom du kan publisere/få kommentarer + en masse andre forfatter-relaterede ting

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : Funambulist

Dato : 12-04-06 18:33

Hvis du ellers gerne vil slå dit navn fast, kan du melde dig til poetry-slam. en slags konkurrene hvor digtere læser deres tekster op for andre poesi-interesserede.

tjek evt. www.poetryslam.dk