/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Glassten
Fra : federico
Vist : 890 gange
20 point
Dato : 02-05-05 17:36

jeg skal til at lave en brusevæg i glassten. jeg ville bare høre om det kan gøres med alm universalklæber istedet for disse meget dyre plasticlister og lim

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 02-05-05 18:11

Jeg ved ikke svar med lim og lister, men ved at det er svært at holde glasbyggesten som brusevæg ren for kalk og sæberester, hvis man ikke hver dag skrabervand af eller gør ofte rent. Det er helt sikkert en flot løsning, men ikke videre praktisk rent rengøringsmæssigt.

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 02-05-05 18:13

Er universalklæberen vandfast og mughæmmende er det ok - men den optimal løsning til et så belastende miljø skal helst være den rigtige lim.

Det ville jo være en skam om den pæne nyopførte glasvæg faldt sammen midt under badet.
Eller at der gik mug i fugerne og det hele skulle rykke ned igen for at lægge mugsikre fuger ind.

Prøv at lave arbejdet rigtigt første gang. Held og lykke med projektet.

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 20 point
Dato : 02-05-05 21:09

Som Carsten_Poulsen mener, lad være at gå på kompromi i badeværelset.

Det kan ikke betale sig at spare der. Hilsen Keldd (Blik og Rør)

Godkendelse af svar
Fra : federico

Dato : 03-05-05 08:45

Tak for svaret Keldd. det kan man kalde ærlig information lige hvad jeg havde brug for

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-05-05 17:23

federico:
Jeg suplerede Carsten_Poulsen, det var ham der sagde de kloge ord.

Hilsen Keldd.