/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
part???
Fra : mille_pigen
Vist : 1124 gange
100 point
Dato : 02-05-05 17:07

Jeg er en rytter på 12 år, der søger part på stor pony/ lille hest. Jeg har redet i 4-
snart 5 år, på mattson, hvor man plejer ride på store heste.
Jeg vil gerne have mulighed for både dressur og ture i skoven, og måske lidt spring. Hesten/ponyen skal være trafiksikker, og stå i nærheden af Klmpenborg/københavn, og være let at komme over til.
Jeg er meget rutineret og har en blød hånd til heste. Jeg ælsker at nusse om heste i stalden. Der må meget gerne være mulighed for stævner i dressur, men ingen tvang! Håber jeg høre fra dig... skriv på min mail: ponymartha@hotmail.com
M.V.H Martha Tode

Kommentar
Fra : ronja99

Dato : 03-06-05 11:15

Prøv at kigge på hestenettet under markedspladsen under hest og pony... Der er masser der søger parter