/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Lys instrumentbord Mercedes 190
Fra : aiskhylos
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 01-05-05 21:26

Jeg har set et hav af sprøgsmål omkring udskiftning af lys på forskellige mærker her på dette forum, men ikke om mercedes. Jeg går og pusler lidt med ideen om, at smække hvide Birba-skiver, og blå baggrundsbelysning. Har nogen her nogle erfaringer med dette ?? Kan det overhovedet lade sig gøre (lovligt , og i så fald hvilke pærer/og eller dioder ?? Og endeligt, synes ikke liiiige at jeg kan se hvor henne jeg kan komme ind til instrumentskiver, er det under rattet man skal komme op til dem ??

på forhånd tak

Kommentar
Fra : pims

Dato : 01-05-05 22:39

Urene sidder samlet i en boks, som tages direkte ud mod rattet. Jeg mener det bare skal trækkes ud hvorefter man afmonterer speedometerkabel og de forskellige stik. Jeg mener det er alm. pærer som sidder der. Om det er lovligt ved jeg ikke.
Hilsen Pims

Kommentar
Fra : zantos

Dato : 09-05-05 14:59

sænk den 40mm+fede alu. Så kører den bare! Hold resten originalt!! mvh.190E. Ejer