/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Lock Picking / Låsesmed
Fra : DVBH
Vist : 9001 gange
53 point
Dato : 01-05-05 21:11

Hej...

Jeg vil lige høre om der er nogle der ved noget om "lock picking"

Altså sådan noget som låse smedene laver...

Er der nogle der kan finde et sted i danmark eller tyskland (online) man kan købe et billigt "begynder sæt"

Det ska indeholde:

En gennemsigtig "trænings lås" (en lås, som kan dirkes op, som man kan se igennem til at øve sig på)..
Nogle Lock picks
og en bog eller anden hvor man kan lære og bruge det

- Jens

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-05-05 21:16

- du skal være låsesmed for at få det værktøj.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-05 21:21

Søg dig et job hos en låsesmed og kom i "lære" der

Du skal bare huske din nøgle, så er det nemt nok at åbne døren.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-05-05 21:29

Du kan se her: http://www.lysator.liu.se/mit-guide/mit-guide.html
Eller du kan søge på nettet på "lock picing" Du kan købe alt udstyr på nettet, også låsepistoler som du ikke kan købe her i dk uden at være låsesmed. Men du skal vide at det er meget trening som skal til for at bruge de pistoler. Jeg tror jeg brugte 3 måneder på en lås med 5 stifter.
alimak

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-05-05 21:38

bare spørg på google så får du alle forhandlerne i tyskland og usa

per

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-05 21:45

DVBH

Det er da nemmere at have nøglen i lommen end det udstyr

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 02-05-05 00:07

det er også nemmere at dø end at leve. Sådan er der så meget.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-05-05 08:23

Kommentar
Fra : DVBH

Dato : 02-05-05 12:27

Alimak --> Okay :/ og jeg havde enda tænkt mig at prøve at lære det med de små "pick's"..Hvor købte du så din "pistol"

Sipelip --> Jeg giver dig fuldkommen ret :D

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-05-05 20:40

Jeg har en elektrisk pistol som jeg har købt på nettet, fra USA.Men da jeg arbejdede som låsesmed så brugte alle mekanisk lock-pic gun. Du trænger ikke genemsiktig trenings lås. Du bare bruger en normal ruko lås som du begynder med 2 stifter, når du har lært det så øger du med 3 stifter osv.
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-05-05 20:41

Jeg har en elektrisk pistol som jeg har købt på nettet, fra USA.Men da jeg arbejdede som låsesmed så brugte alle mekanisk lock-pic gun. Du trænger ikke genemsiktig trenings lås. Du bare bruger en normal ruko lås som du begynder med 2 stifter, når du har lært det så øger du med 3 stifter osv.
alimak