/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Webside oprettelse
Fra : jansimris
Vist : 493 gange
50 point
Dato : 01-05-05 21:08

Hej Kanduèr
Hvis jeg gerne vil oprette en Hjemmeside til en forening - hvor er bedst.
Den Skal max. koste 100 kr. om året.
Den skal være let at skrive i for mange forskellige personer.
Hvad gør jeg?
hilsen Jansimris

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-05 21:15

Du kan lede efter en host ..både gratis og mod betaling .. i både indland og udland ..og samtidig vælge at søge ud fra de behov og de krav du stiller til udbyderen : http://www.internetplads.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jansimris

Dato : 01-05-05 21:34

tak for hurtig svar - molokyle

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-05-05 21:56

Besøg enten www.cliche.dk eller www.surftown.dk De har begge kanon suppport hvis noget brænder på...

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 02-05-05 07:55

det kan ikke lade sig gøre for under 100kr om året...
feks.. internet i123
9kr om mdr for 350mb webhotel = 108 (og det er hvis det billigste der er på markedet)
50kr årligt dkhostmaster gebyr for domænet (dog er flytning af domænet som oftest gratis)
i alt 158kr årligt (ikke inkluderet oprettelses gebyrer som er ca 100kr)

men 158 kr er da heller ikke slemt

->Brommi

ps. jeg har homepage ved i123 og har ikke haft problemmer med dem pt.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 02-05-05 10:24

Jeg har lige oprettet hos www.dandomain.dk Det har jeg givet 49,00 kr. i oprettelse og et årsgebyr på 50,00 kr. Begge priser er excl. moms
Torben

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-05-05 10:52

Hos www.cliche.dk koster deres gamma suite 75.- pr. år inkl moms. Dertil kommer selvfølgelig Hostmaster(domæne-gebyret) men det kommer under alle omstændigheder.

Men her er lidt om gamma hos Cliche.dk
Citat
Vores GAMMA-suite henvender sig primært til personer, foreninger og mindre firmaer, der har brug for et prisbilligt webhotel med masser af funktionsmuligheder.
Vores GAMMA-suite kan benyttes til alle typer domæner.

Med en GAMMA-suite får du mulighed for følgende:

125 MB serverplads
Fri trafik
20 e-mail konti
Ubegrænset antal e-mailalias
Online mailadministration
Spamprotection
Daglig backup
Døgnovervågning
Gratis mail/telefonsupport
Mulighed for *-alias
1 FTP-konto
HTML
ASP med Access database ELLER,
PHP med MySQL database

Alt dette for blot 5 kr. pr. måned.
Oprettelse af GAMMA-suite blot 100 kr.

Accepteret svar
Fra : mpjc

Modtaget 50 point
Dato : 29-05-05 18:47

Har du fået svar på dit spørgsmål?

Godkendelse af svar
Fra : jansimris

Dato : 29-05-05 20:43

Tak for svaret mpjc.