/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Min Netværk virker ikke :(
Fra : cool_boy12
Vist : 305 gange
10 point
Dato : 01-05-05 20:05

Ja, min netværk virker ikk. Nå jeg sætter begge min computer til den, så er der ikk noget internet forbindelse. jeg kan kun tilslutte en computer direkte til den router jeg fik af cyber city.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-05-05 20:20

Er du da helt coooooooooool man!
Kan du ikke bruge lidt tid på, at fortælle hvordan dit netværk hænger sammen!
Hvilket opkobling har du: ADSL?? - Statisk IP eller Dynamisk IP??
Hvilket indstillinger har du fortaget dig i routeren.
Hvor mange IP adresser har du hos CC ???

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-05-05 20:22
Annuller spørgsmålet
Fra : cool_boy12

Dato : 08-01-06 00:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål