/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Medal of Honor - UK eller US
Fra : mathiasmb
Vist : 328 gange
25 point
Dato : 01-05-05 20:00

Når jeg installeer MOH Spearhead opdatere den den oprindelige medal of honor til 1.1. Men så siger den at den ikke kan finde en UK eller US version af spillet. Og jeg kan ikke installeer spearhead før jeg opdatere allied assult...hmm?

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 02-05-05 05:11

Det er fordi du skal have samme udgave af begge spil......
Eks. Medal of honor allied assault (UK) og Medal of honor spearhead (UK)...... der findes nemlig forskellige udgaver...
Du kan også skrive direkte til support på dk-support@europe.ea.com hvis det her ikke løser det problem... (også selv om du har en brændt version, det kan de nemlig ikke se).....
MVH. Michael

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 02-05-05 21:22

Allied Assult er fra biblioteket og Spearhead er downloaded. Fandens bibliotek, kunne de ikke bare få sig en ordenlig version af spillet...

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 02-05-05 21:29

Ja det er mere sikkert at købe det i butikken........ jeg tror helt sikkert at det ikke er de samme versioner.....

Accepteret svar
Fra : michael_30

Modtaget 25 point
Dato : 02-05-05 21:40

Husk og trykke på linket til højre for at afslutte dit spørgsmål.......
Held & Lykke med Medal of honor "Det nok bedste spil nogensinde"

MVH. Michael

Godkendelse af svar
Fra : mathiasmb

Dato : 03-05-05 21:25

Tak for svaret michael_30.