/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
biludlejning
Fra : tHe_NeArD
Vist : 351 gange
220 point
Dato : 01-05-05 18:49

tænkte på om der er nogen der kender et sted i midtjylland (eller deromkring) hvor man kan leje en sportsvogn... ikke nødvendigvis en lambourghini, men en bil der er lidt anderledes fra en toyota avensis eller nissan almera...
håber der er nogen der kan hjælpe...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 01-05-05 18:52

http://www.olemeldgaard.dk/Default.asp?ID=12 - de er da lidt anderledes....

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 01-05-05 19:16

AVIS, Eurocar og Hertz i Karup lufthavn kan skaffe sportsvogne, men det er en bestillingsbil, dvs. der går nogle dage.

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-05-05 20:35
Kommentar
Fra : punkler

Dato : 02-05-05 15:56

hey rotw...

Det er ikke samtlige biler AVIS har... Men ring derind, desuden udlejer de ikke til enhver.

MVH
Thomas