/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
trommer ?
Fra : jensgertson
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 01-05-05 15:28

Nogen der ved hvor man kan købe nogle gode trommer ? Til en god pris... altså ikke over 1000 kr...

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 01-05-05 17:26

Ikke over 1000 kr. ???... umugligt!... du kan ikke få nogle ordenlige trommer til under 1000 kr.
Jeg spiller selv trommer og mit begynder-trommesæt kostede 3500 kr. og det er ikke engang specielt godt...

-Squarna

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 01-05-05 17:37

Tom McEwan startede med at spille på kagedåser....og jeg har set et skønt band spille på papkasser! Så i princippet kan man spille på alt, hvis man skal øve slag, rytme, trommefigurer og timing.

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 01-05-05 18:13

okay, så lad os sige ikke over 5000...

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 02-05-05 14:55

heh... okay... du kan kigge på www.dba.dk...

-Squarna

Kommentar
Fra : carlo65

Dato : 08-05-05 11:18

Hey... hvis det er et trommesæt du er på jagt efter, skal du sku nok slippe nogle tusinde! men hvis du er interessret i djember, timbales, bongotrommer eller congas- tror jeg godt du kan købe noget til en "go' pris" som du selv siger!

Pøj, Pøj med jagten!

Kommentar
Fra : 111002688

Dato : 13-05-05 23:29

Hej Jensgertson,

Hvis du er ny mht til at spille trommer, og gerne vil i gang er her 2 forslag til et udemærket sted at starte - det bliver vist ikke meget billigere. Dette sæt er inkl. trommestol og bækkener som tit "lige mangler" når man køber et trommesæt. Prisen på disse er ofte et par tusinde kroner ekstra som man måske ikke lige havde regnet med...

http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=366&pf_id=6062115

http://www.ke-musik.dk/main.asp?page=showproduct&ProductID=2561