/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
JanneP og hendes hårkur
Fra : zonker
Vist : 489 gange
1 point
Dato : 20-09-02 22:26

Ja JanneP

Du er ny her og i den periode skal man lære, så en venlig henstilling til dig og andre, om at hvis man har en kommentar til et indlæg bruger man ikke tips funktionen. Denne er til tips og intet andet.

Sådan er fremgangsmåden at man opretter sit eget spørgsmål ligesom her.

Velkommen til

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-09-02 22:36

ok Zonker du oprettter et "tip" om hvordan man gør herinde til Janne P i kategorien " spørgsmål"

og Janne P opretter "spørgsmål" i kategorien "tips"
er spørgsmålsfunktionen da til andet end spørgsmål og KUN spørgsmål,
når nu du siger "tipsfunktionen" ikke må bruges til andet end tips.

det er et besynderligt sted det her man er ved at dø af skræk for om man nu "opfører" sig rigtigt

( dette er en kommentar i "kommentarfunktionen" )

God weekend

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-09-02 22:38

GRIN got your point...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-09-02 22:44

Ja og se det kan jeg da heller ikke leve uden, vel !! - så har jeg 401 point - hvor mange har du en milliard million, ikk`*S*

det er altså ikke det jeg kommer for, det var bare så fristende at komme med en kommentar.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 11 point
Dato : 20-09-02 22:46

øøøhhh måske jeg skulle LÆSE hvad du skrev INDEN jeg svarede .... GOT your point betyder jo ikke "du fik dit point" *GGG*
sorry, er nogle gange for hurtiiiiigt ude.....

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 20-09-02 22:51

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-09-02 22:52

damn nok det hurtigste svar herinde *S*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-09-02 22:54

Nu har jeg snart råd til at stille et spørgsmål, Zonker *G*
ellers kommer du til at svare mig ( du har hjulpet mig før ) men nu får vi se -
ved du noget om hjemmesider ?!?

når jeg får det formuleret engang, må du lige holde øje med det....måske du kan hjælpe.... *SSS