/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Bo Sundström
Fra : ting27
Vist : 488 gange
500 point
Dato : 30-04-05 21:30

Her er vore alles anti-dansker:
http://www.bosundstrom.se

Hvis i ikke ved det... http://www.bt.dk/royalt/artikel:aid=358430:fid=100300238/

og hvis i ikke lige har lyst til at svine ham til, så tjek dog lige hans gæstebog. Den er sjov nok.

--->BEVAR BARSEBÄCK<---

//fuckhoved

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-04-05 21:38

Tja, Sverige er et dejligt land, der er bare for mange svenskere.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 30-04-05 21:45

joo.. Et dejligt land kan jo være så meget.. men alligevel. Sverige vil nok være langt bedre uden dens nuværende befolkning.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-04-05 22:06

Der findes skøre svenskere og skøre danskere-men heldigvis er de i mindretal på begge sider af sundet.
Jeg har ikke selv noget imod kongehuse, men sådan er vi så forskellige, dog mener jeg ikke at det er særligt smart at svine dem til, især ikke, når de ikke kan forsvare sig, det er sgu for lumpent.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 01-05-05 12:45
Kommentar
Fra : ting27

Dato : 01-05-05 12:46

lol.. manden har også lukket hans gæstebog nu :)

Kommentar
Fra : BlueIsee

Dato : 21-07-05 20:45

Jeg synes sgu det er i orden det han synger. Eller er sandheden ilde hørt.