/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Billede Flash
Fra : chahin
Vist : 436 gange
200 point
Dato : 30-04-05 21:18

HeY..

jeg kunne godt tænke mig og lave ligesom ham her.. http://www.arto.dk/?/brugere/brugerinfo.asp?id=93772

gå ind under venner i hans profiltekst...

findes der en side, hvor man kan lave lige nøjagtig det samme... Det skal være GRATIS

mvh Chahin

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 30-04-05 21:29

Hvad er det du vil lave?????????????'
En side med piger og drenge på 14 år..........................

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 30-04-05 21:33

...

under hans profiltekst kan du se venner op i det øverste hjørne, tryk på den og vent lidt indtil der kommer en flash film med mange billeder..

sorn en vil jeg lave, hvis du ved hvor man kan lave det.. og det skal være HELT GRATIS

tak

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-05-05 16:43

Jeg kan ikke umiddelbart finde den flashfilm du taler om, men hvis det er et diasshow i flash så kan det laves nemt på følgende måde:

I flashMX-2004 ligges et billede i hver Frame på Timeline når dette er gjort laves et nyt lag og i hver Frame indsætter du følgende actionsscript

Kode
stop();
var interval = setInterval(startIgen, 4*1000); // 4 sekunder
function startIgen() {
clearInterval(interval);
play();
}

Dette er den nemmeste måde at lave et diasshow på. Du kan downloade en 30 dages version af FlashMX-2004 gratis herfra http://www.macromedia.com/software/flash/?promoid=home_prod_flash_082403 til at lave det med.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-05-05 01:11

Ok, jeg har åbenbart misforstået dit spørgsmål, siden du ikke har reageret på indlægget - så jeg forlader dette spørgsmål.

//bentjuul