/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Har glemt password til Outlook Express 6~
Fra : the1best
Vist : 2637 gange
200 point
Dato : 30-04-05 17:21

Der er en der har glemt sit password til Outlook Express 6. Er der nogen muligheder for at finde det igen ???
Jeg bruger ikke selv det program, så jeg kender det ikke.

The1best

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-04-05 18:13

Der er ikke password til OE! Er det når der hentes mails man mener??

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 30-04-05 18:23

Normalt indstilles det sådan at man beder computeren om at huske post passwordet, men hvis han er af den forsiktige type, der selv vil indtaste hver gang, så er det ikke smart at glemme.
Men det står i hans papirer fra hans udbyder, men kan han ikke finde dem, må han ringe til dem.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-04-05 19:01

Password fra udbyder har man som regel lavet om..........og det står ingen steder.
Der kan laves password ved åbning af Outlook Express (Identiteter)
Og password ved åbning af mailforbindelse, og et nyt som kan hentes hos udbyder.

Kommentar
Fra : TeWeE

Dato : 30-04-05 19:55

Den udbyder han har, har med 110% sikkerhed mulighed for at lave hans password om igen. Han skal bare spørge meget pænt!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-05 22:55

lige umiddelbart fremgår det jo ikke om det er adgangskode/password til det ene eller andet - men hvad med at forsøge at lave en systemgendannelse til før glemsomheden fik overtaget ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-05 22:56

og ----- få oplyst om det er til at logge på outlook express eller til at logge på mailen - eller netop udbyders password

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-04-05 23:15

Det kunne være rart "the1best" lige præsicerede hvad det drejede i sig om istedet for vi gætter til højre og venstre. Skulle man mene...

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 25-10-05 10:41

Tak for svaret pallebhansen. Han har fået ordnet problemet, så nu er vist på tide at få lukket spørgsmålet.

Takker alle for deres deltagelse.

The1best