/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Startside på internet
Fra : Erik10
Vist : 641 gange
300 point
Dato : 30-04-05 15:48

Hej alle

Jeg har valgt en bestemt startside, med når jeg starter internet starter en anden side, når jeg går i stifinder og sletter pågældende side og starter min internet op igen er den der stadig på samme adresse med med et andet navn.

Mine virusschanner reagere ikke på den.

Siden hedder Premium Search det er en HTML Fil på 39 kb.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-04-05 15:50
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-04-05 15:50
Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-04-05 16:03

Din startside er givet vis blevet hijacket. - Arlet kan bare det der, han er uundværlig her på KANDU hvis vi andre KANDU-IKKE

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 30-04-05 16:05

download evt. Xoftspy som trial - den kan fjerne det. Det er en malware du har fået. Ellers brug http://www.majorgeeks.com/download3155.html og download hijackthis. Når du kører den vil de første linier (på min ihvert fald) handle om din startside i MSIE, og der kan du slette dem der er blevet lagt ind i stedet. Så kan du gå ind og ændre dem til det rigtige i MSIE selv igen. Kig evt. efter en fil i windows\system32\ der hedder explorer32cb.exe - den skal slettes. Det kan du også gøre fra 'hijackthis'.

Evt. så slet filen fra safemode - så burde alt være iorden. Hvis du har lyst kan du gemme din hijackthis log, og kopiere den herind, så kan andre se om det er andet der er grimt. Den viser stort set alt der kunne være potentielt farligt. Xoftspy, er nu også et rigtig godt program, men det finder desværre ikke alt...

Accepteret svar
Fra : anja5

Modtaget 300 point
Dato : 30-04-05 17:07

http://www.spywarefri.dk/forum hvis du vil have din egen startside tilbage idag.

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 30-04-05 17:24

http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

Her kan du hente Ad Aware, den kan sikkert løse problemet.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 30-04-05 18:24

labuni> Nej, det kan Ad-aware ikke, desværre.

Godkendelse af svar
Fra : Erik10

Dato : 30-04-05 23:52

Tak for svaret anja5.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 01-05-05 11:23

Hvilket virus prg køre du med ?
Om du kan få fat i Antivir XP den skulle kunne klare det

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 01-05-05 11:35

Selvtak og ha' en god weekend.

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 01-05-05 11:36

søndag mente jeg. *S*