/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Direct3D Acceleration
Fra : TheOsirisDK
Vist : 361 gange
50 point
Dato : 30-04-05 15:03

Efter 15 min arbejder "dør" mit Geforce 4 mx kort. Programmet/spillet crasher og kan ikke startes igen.
Hvis jeg bare lader computeren stå og passe sig selv sker der ikke noget.
Det er kun hvis jeg udsætter den for rent faktisk arbejde.
Hvis jeg køre en dxdiag og tester mit Direct3D Acceleration fortæller den mig at 3D enheden er ikke tilgængelig!
- (trin 8)
Selv ville jeg mene det enten havde noget at gøre med at mit grafik kort bliver for varmt
http://www.kandu.dk/dk/spg/65580
eller at jeg mangler en opdatering af en eller anden art. Det eneste jeg har opdateret på min computer er mit grafik driver (71.89) windows (SP2) og mit chipset (Apolle KT266A)
(Jeg læste noget med at uden en BIOS opdatering kan det være direkte skadeligt at opdatere sit grafik driver...)

Hvad kan umildbart være årsagen til dette?

btw alle problemer fortager sig efter reboot...

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 30-04-05 17:05

okey... så fandt jeg så det her på nette:
http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/3365/

- er der andre kandu folk der har haft samme oplevelse?