/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
bryd kopisikringen?
Fra : mini_porno
Vist : 619 gange
50 point
Dato : 30-04-05 15:02

med DVDShrink kan man brænde DVD'er som ellers ikke kan brændes da detr er kopisikring på dem.
så jeg tænkte på om man kunne det samme ved cd'er med et eller andet program. det skal både være så man kan gøre det ved spil og musik cd'er

Accepteret svar
Fra : huntermis

Modtaget 60 point
Dato : 30-04-05 15:37

på denne side er der info om alt det hjertet begær ang dvd- cd -cd-r cd-rw osv....

http://www.lnkworld.com/

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-04-05 15:52

Dobbelt moralsk - Har du læst dit eget indlæg på http://www.kandu.dk/dk/tip/11245

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 30-04-05 16:07

jaja.... men har jo aldrig sagt at man ska lytte efter det vel?

Kommentar
Fra : plb

Dato : 01-05-05 18:28

OFF-Topic!

der er noget jeg ikke forstår? hvorfor bruge DVDShrink? for at få dvd-er ned på pc'en? for hvis du alligevel vil brænde dem igen så kan du lige så godt bruge AnyDVD og CloneDVD. den komprimere dem og fjerne alt form for "kopisikring" og brænder med det samme.
der er mange der bruger DVDShrink, har bare aldrig fundet ud a hvorfor de bruger det i stedte for AnyDVD?? for med DVDShrink skal du da først have den ned på pc'en og så brænde bagefter?

mvh Plb

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 01-05-05 18:45

har prøvet at bruge CloneDVD og den gad ikke da den sagde at der var en kopisikring på DVD en

Kommentar
Fra : plb

Dato : 02-05-05 20:42

ja det er jo det der er hele ideen med anydvd OG clonedvd, anydvd fjerne alt det der lort og clonedvd brænder det? så det er klart at det ikke virker når du kun bruger clonedvd

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 02-05-05 20:59

jaja... men bruger nu bare DVDShrink

Kommentar
Fra : plb

Dato : 02-05-05 21:02

hehe, okay men kan DVDShrink gøre filmene små og brænde dem eller er det 2 processor man skal ha gang i?

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 02-05-05 21:04

man kan ikke brænde fra DVDShrink. men du kan gøre fileme mindre hvis de fylder for meget tila t være på en dvd skive... og du kan vælge nogle undertekster fra som du ikke gider have med hvis det er... hva kan man mere?? jo man kan også fjerne reklamerne mener jeg.
men man lægger det bare over på computeren og derefter ska man beuge nero elelr et andet program til at brænde med

Kommentar
Fra : plb

Dato : 02-05-05 21:07

se det er der det er smart me clonedvd og anydvd, der sætter du den bare til at brænde og så for du self. os mulighed for at fjerne reklamer og fjerne undertekster og tale. og den fikser selv det hele.

meget lettere :)

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 02-05-05 21:13

hehe okay

Godkendelse af svar
Fra : mini_porno