/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Browser problem med TDC ???
Fra : emesen
Vist : 524 gange
1 point
Dato : 30-04-05 13:50

Hvis du har en idé om hvad årsagen kan være i dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/65819

Accepteret svar
Fra : Avast

Modtaget 11 point
Dato : 30-04-05 14:08

Jeg vil lige misbruge tråden til at komme ud med lidt galde: mail.tdconline.dk er et sørgeligt produkt. Mega langsomt og til tider ubrgeligt.

Og når man ringer og spørger dem hvorfor det mon er langsomt, siger de at det nok er min opsætning eller at det kun er midlertidigt langsomt.

Men nej. Det er på alle computere jeg nogensinde har været på.

Så har jeg til sammenligning lige fået Gmail fra Google. Gratis 2GB mail program. Den er fandme hurtig og stabil og lækker.
Den kan jeg kun anbefale i høj høj høj grad.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-04-05 14:19

Ja-og så kan gmail ligge i dit almindelige mailprogram (som pop3)
Men hvis nu man har en god mail-adresse hos tdc er det jo svært at slippe.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 30-04-05 19:05

Tak for svaret Avast. Nu kommer der nok ikke flere her ind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-05 13:27

emesen -> Du kan ALDRIG vide dig sikker for molokyle
Omkring TDC's freemail Avast :

Jeg har benyttet denne 'tjeneste' i 3 år og har selv haft problemer :

1.) Når siden ikke var loadet færdig og man åbnede et nyt vindue ? Tjae... så tog TDC over og lagde sig øverst på skærmen, når skidtet havde taget sig sammen til at loade færdig. Møg irriterende

2.) Uhyre lange update tider of siderne.

3.) Evig ventetid mellem skift til div. mapper.

4.) Langsom reaktionstid ved klik på links.

..alt dette har jeg på opfordring af TDC selv givet min uforbeholdne mening om og meget er blevet bedre siden :

Ad 1.) ..problemet er løst
Ad 2.) ..er blevet bedre, men det er og bli'r et 'tungt' system, men mange brugere. (..og så er det især , statistik og reklame-'tingene' der tager evigheder. TDC benytter bl.a. doubleclick som reklameudbyder. Se: evt. : http://www.kandu.dk/dk/spg/65378 )
Ad 3.) ..er blevet bedre (..se Ad 2.) )
Ad 4.) ..samme som Ad. 2) & Ad. 3.) )

</INTERNATIONALE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-05-05 13:59

molokyle - er du der

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-05 14:08

Jepper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-05-05 16:39

sorry - jeg blev hevet væk.
Men se her:
ftp://hirsenet.dk
Det er vist lige den du savner.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-05 17:22

Jeg bruger ikke andre browsere fremover !!!

</MOLOKYLE>