/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Husker du vor skoletid?
Fra : hbirk
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 30-04-05 13:00

Er der mon en venlig sjæl, der ligger inde med teksten til "Husker du vor skoletid/Det var på Fred'riksberg" ??

Jeg sidder "midt i" en festsang, der skal skrives på den melodi... men jeg mangler lidt "versefødder" at gå ud fra!
(Det kniber med hukommelsen!)
På forhånd TAK!

mvh

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 110 point
Dato : 30-04-05 13:28

Hej hbirk

Jeg har teksten til "På Frederiksberg og andre steder", hvor den starter med den.

Har du en mailadresse, så kan jeg sende den til dig.

Der er en kuriøsitet med dette potpourri:

Min morfar, oldefar m.fl. har lavet den.

Desværre var det for åbne vinduer!

Så en anden har snuppet den.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 30-04-05 13:39

Camillasmoster! Det vil glæde migmeget! Trist, at nogen snupede ophavsretten fra din familie! Men jeg er ikke så vild med at smide min mail-adresse ud i "det offentlige rum"!
Kan jeg lokke dig til at gå ind på www.rokken.dk - gå ind i "seneste emner", finde et indlæg skrevet af "Hanne" - klikke på navnet og på "pb" (= privat besked) .. og sende mig en hilsen der, så er du en skat!

(og så får jeg måske samtidig lokket en ny bruger derind)

mvh

Godkendelse af svar
Fra : hbirk

Dato : 30-04-05 18:26

Tak for svaret og for hjælpen