/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
point til MOLOKYLE
Fra : hcma
Vist : 518 gange
25 point
Dato : 30-04-05 10:10

vedr. http://www.kandu.dk/dk/spg/65849
er det i orden at vi deler ?

Kommentar
Fra : Peterfilstrup

Dato : 30-04-05 10:18

hcma - . Tja sletning af programmer, kan godt volde noget besvær, men som de andre skriver, så få fat i et af disse regcleanerprogrammer. Microsoft har udviklet Regclean 4,1A til rensning af reg. databasen. Programmer smider rester mange steder, men deter en god ide, altid at slette de forskellige cahce manuelt. Mappen Temp. indeholder filer fra installerede programmer og de bliver liggende efter afinstallation, så det er en god ide at slette mappen, så undgår du også at maskinen sløves unødigt.
Peter Filstrup

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-04-05 10:29

Peterfilstup >> ja det er jeg fulstændig klar over, og har aldrig været i tvivl. Der findes dog brdre regcleaners end MS Regclean 4.1A (MS har stoppet udvikling/support af den for lang tid siden). Benytter selv de værktøjer som ligger i Norton System Works Pro.
Men dette spørgsmål er også kun oprettet for at jeg få leveret nogle delvis uberettigede tildelte point til rette person

Kommentar
Fra : Peterfilstrup

Dato : 30-04-05 10:34

hcma>> Ja det har du ret i. Men det er alligevel brugbart. Jeg har desværre set en del eksempler på hvor galt det kan gå, når der bliver ryddet op i reg. databasen. Jeg har brugt mange forskellige programmer, men jeg ender også selv ved Nortons programmer og et par andre tilsvarende programmer. Desværre er der en del folk der ikke ved nok om hvad de foretager sig, og til dem er Regclean et udmærket værktøj.
Peterfilstrup

Accepteret svar
Fra : Avast

Modtaget 25 point
Dato : 30-04-05 15:00

hcma->> Jeg har allerede sørget for at rette fejlen selv

http://kandu.dk/dk/spg/65889

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-04-05 15:28

ok - så får du nogle tilbage her

Godkendelse af svar
Fra : hcma

Dato : 30-04-05 15:28

Tak for svaret Avast.

Kommentar
Fra : Avast

Dato : 30-04-05 15:47

Nå men så siger jeg tak. Men nu fik du jo kun halvdelen af hvad du tjente.

Du får dem altså lige igen. Du har hjulpet mig så mange gange gennem tiden uden du ved. (Andre gamle profiler)

http://kandu.dk/dk/emne/30701

Kommentar
Fra : Avast

Dato : 30-04-05 15:49
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-04-05 20:40

hcma -> Dit svar ver nu heller ikke ueffent .............................catbody

..om end jeg nu stadig vil mene, at : Bla bla bla bla bla ....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-04-05 20:41

ver ??? = var ....for dælen da også

</MOLOKYLE>