/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MP3 filer til SE k700i
Fra : ullabell
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 29-04-05 14:57

Har lige købt en SE k700i.Er helt tosset med den,men kunne godt tænke mig at få lagt et par mp3 filer ind på den,som ringetoner.Men er total uvidende omkring sådan noget.Er der nogen der kan forklare mig det helt enkelt,hvordan man gør.

Mvh Ulla

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-04-05 15:51

Du skal have enten Bluetooth eller Infrarød på din Pc, ellers er der intet at gøre. Du kan selvfølgelig også downloade den via WAP, men det koster penge, og er skide besværligt! Min pc har infrarød, og så er det bare at tænde skidtet, og connecte mobilen med computeren.

Epi

Kommentar
Fra : Zarzu

Dato : 29-04-05 19:59

Du kan også købe et kabel (søg evt. på thansen.dk der er det billigst) eller en Desk Synchronisation Stand DSS-25(simpel søgning på sonyericsson.com/dk). Men indrømmer da gerne at jeg overførte mp3 via IR - Det var dog uudholdeligt langsomt.

- Linn

Kommentar
Fra : ullabell

Dato : 29-04-05 21:36

Nu siger du kabel,men hvad hedder det kabel? Og hvad gør man så,når man har downloadet mp3 til sin pc?Ja,jeg er nybegynder på området,så jeg er lidt på herrens mark,hvad det angår.

Kommentar
Fra : Zarzu

Dato : 29-04-05 22:19

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men på thansen.dk (http://thansen.dk/product.asp?c=457340631&n=1288486385&pn=1288486388) fandt jeg et kabel der tilsyneladende skal virker til k700. Der er tilhørende program bør guide dig igennem processen. Desuden bør du have sået en cd med software da du købte telefonen, der bør der også være et program der kan bruges.

Accepteret svar
Fra : Ja_nemli_ja

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-05 23:05

Gå ind på http://gallery.mobile9.com/c/ringtones/1/ Der er alt til telefonerne... ;D
Har også K700i.. Og har fået rigtig mange fede ting der fra..
Når du har valgt en ringetone du gerne vil have...
Skal du gå ind i den og nedest på siden står der "Download"
Så ska' du højreklikke på "download" og derefter "gem destination som"
Hvis du venstreklikker kommer du bare til at høre ringetonen...

Jonas :p

Godkendelse af svar
Fra : ullabell

Dato : 30-04-05 17:20

Tak for svaret Ja_nemli_ja.