/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hva er der galt??
Fra : Divino
Vist : 331 gange
40 point
Dato : 20-09-02 12:55

Min sonic gider ik køre ordentligt efter jeg fik lovlig karburator på. Dysestørrelsen er 72 og der er lovlig cyll. på. Når jeg giver bundgas fra start gider den ik ta ved, (den er næsten ved at gå ud). kun hvis der er chooker på. den plejede at køre 70-75 km/t. men den tager heller ik ordenlig ved i topfarten mere det er som om den får for lidt benzin eller lign. den lugter også mærkeligt fra motoren. Hva er der galt??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-09-02 14:52

"Divino" <Divino.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:I0Di9.9438$Qk5.482346@news010.worldonline.dk...
> Min sonic gider ik køre ordentligt efter jeg fik lovlig karburator på.
> Dysestørrelsen er 72 og der er lovlig cyll. på. Når jeg giver bundgas
> fra start gider den ik ta ved, (den er næsten ved at gå ud). kun hvis
> der er chooker på. den plejede at køre 70-75 km/t. men den tager heller
> ik ordenlig ved i topfarten mere det er som om den får for lidt benzin
> eller lign. den lugter også mærkeligt fra motoren. Hva er der galt??på
tilbud m.m. er aldrig blevet besvaret eller er
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

-hvad har du på af filter, ruller, cyllinder, udst.??

Oliver Bruchhaus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-09-02 10:56

"Divino" <Divino.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:I0Di9.9438

> eller lign. den lugter også mærkeligt fra motoren. Hva er der galt??på
tilbud m.m. er aldrig blevet besvaret eller er
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

*SUK*

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen a.k.a. Ares
Kolding - DK

Kommentar
Fra : Divino

Dato : 23-09-02 19:21

lovlig pgo cylle. 6 grams ruller. standart filter, original udstødning med pillet blindrør..(kig under mit andet indlæg:sonic problem)