/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Højttaler ikon
Fra : abbn
Vist : 1653 gange
200 point
Dato : 29-04-05 08:46

Windows XP Home
Mit højttaler ikon forsvinder hele tiden nede ved siden af uret når jeg genstarter
fluebenet i vis ikonet lydstyrke proceslinjen forsvinder når jeg genstarter
Hvad kan der gøres

Kommentar
Fra : akle

Dato : 29-04-05 09:15

Tryk på den lille pil, der ligger lige til venstre for dine ikoner, så kan du se alle ikoner, også dit højtaler ikon.

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 29-04-05 09:35

Der er en del der er afprøvet også det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-05 10:04

vælg i kontrol panelet åbn Lyde og lydenheder -
Marker afkrydsningsfeltet placer ikonet Lydstyrke på proceslinjen under Lydstyrke for enhed på fanen Lydstyrke.
genstart og så skulle det meget gerne blive der

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-05 10:06

ps.. blev lige opmærksom på at mit ikon også var taget på ferie - det gør det bare ind i mellem - men man opdager det jo når man har brug for det

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 29-04-05 10:53

Er afprøvet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-04-05 10:55

Hvad med denne
Højreklik på Start. vælg Egenskaber, vælg fanebladet Proceslinje, fjern markering i Skjul inaktive ikoner????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-05 11:10

eller (der var ski da noget der BjarneD - lol) - start - egenskaber - faneblad proceslinie - tilpas - og se om den ligger under tidligere elementer. Evt. gendan standard indstillinger.

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 29-04-05 15:33

Det er afprøvet og virker ikke

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 29-04-05 15:37

Det er dejligt nemt. du går ned i højre hjørne af din skærm (hen over klokken), højre klikker musen, vælger "tilpas beskeder". Under "aktuelle elementer" finder du "lydstyrke" under "handling" vælger du "vis altid"..

tada... sådan fixer man det..!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 29-04-05 15:54

løste det dit "problem"...?

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 29-04-05 17:16

Problemet er jo at ikonet bliver fjernet der fra hele tiden når maskinen bliver genstartet

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 29-04-05 17:41

jamen har du prøvet at gøre det på den måde jeg beskrev..? Det virker på den her pc´er jeg arbejder fra..

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 200 point
Dato : 29-04-05 17:43

Lugter lidt af en systemfejl

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 29-04-05 17:49

Det er lige meget vad jeg gør også det du siger mikael_hanna

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 29-04-05 17:59

hvad står der i (under "tilpas beskeder") rubrikken ud for "lydstyrke" når du genstarter din pc´er..?

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 29-04-05 18:34

Skjult når indaktiv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-05 21:54

og det hjælper ikke at forandre skjul når inaktiv - til vis altid ???

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 30-04-05 08:39

Nej

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-05 23:13

kontrolpanel - lyde og enheder - lydstyrke - vis ikon for lydsstyrke på procellinien - genstart - BURDE VIRKE - prøv at køre chek på undersøg nu i ret alle filer osv - kan være den så sætter sig fast igen

Godkendelse af svar
Fra : abbn

Dato : 03-10-05 15:56

Tak for svaret BjarneD.