/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Åbne link i mail
Fra : popper
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 28-04-05 23:51

Hvordan åbne jeg mine (breve) mail som jeg abbonere på. Eksembel når jeg har modtaget et brev fra tdc og gerne vil læse om de ting de skriver, når jeg trykker på linket sker der ingen ting??? jeg bruger outlook ekspres.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-04-05 23:52

hvis du har en popup-killer så tryk shift eller enter så skulle linket åbne sig - ellers kopier og sæt ind i adressefelt

Kommentar
Fra : popper

Dato : 29-04-05 00:00

jeg har ingen popup-killer

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-05 00:02

hvis du har microsofts sikkerhedspakke så har du (måske uden at tænke over det)

Kommentar
Fra : popper

Dato : 29-04-05 00:06

Det er jeg da i tvivl om jeg har og hvis hvordan daktiveres denne så

Kommentar
Fra : popper

Dato : 29-04-05 00:07

jeg bruger norman som antivirus og firewall

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-05 00:13

xp kører med firewall og popup-stopper hvis du har installeret sp2 - ingen grund til at deaktivere den da - har du forsøgt at bruge enten shift eller enter samtidig med at du trykker på linket -??? det plejer at hjælpe.

alternativt kan du kopiere linket og indsætte det - for eks et link fra tdc op i adresselinien hos tdc - så lander du samme sted

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 29-04-05 00:14

Tak for svaret miritdk. Men jeg fandt ud af at min explorer skulle stå som standart browser. Men du skal alligevel have pointne for du forsøgte da at løse mit problem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-05 00:15

hmmm - genstridig browser da - lol -

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-04-05 00:44

mirit -> Undskyld, men jeg har fulgt lidt med i tråden. Jeg syns du begynder at lyde lidt Norsk (holnielsk)

Ingen svar nødigt da. Hej på dej.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-05 09:30

fej for egen dør først arne og godmorgen

svaret var der faktisk i og med at hvis browseren skulle have den lille forandring for at det virkede så er det også en mulighed for en fremtidig søgning jo