/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki kantana stelnr.
Fra : neccc
Vist : 636 gange
50 point
Dato : 28-04-05 21:41

Jeg har købt en knallert på politi auktion, og nu har jeg endelig fået den til at køre, men mit problem er at jeg ikke kan finde stel nr. er der nogen der ved hvor det sidder henne,på sådan en kantana??

Tak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-05 22:06

Tit sidder det på styrrøret som forgaflen sidder fast i
Mvh Sune

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 28-04-05 22:12

Hejsa

Ja det mener jeg også men jeg synes ikke jeg kan se noget, er der ikke andre steder de gemmer nr??? jeg ved på nogle af dem sidder nr. flere steder??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-05 22:17

Det kan også sidde på stellet mellem motor og tank Eller stelstykket op til forgaflen under tanken ellers ved jeg sku ikke
Mvh Sune

Kommentar
Fra : mortencj

Dato : 28-04-05 22:18

Stel nr sidder bag ved forhjulet der er en lille klap i plastikket som man fjerner og de står det

MvH MortenJ

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 28-04-05 22:33

til mortencj

det gør det ikke på sådan en, men jeg ved godt at fx. på en jog og pgo der er lige sådan en lille plast dims man skal tage af også kan man se nr. men det er der ikke her...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-05 22:33

Ok hvis det er en scooter sidder der en lille plade du kan fjerne ved dine knæ der står det
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : mortencj

Modtaget 50 point
Dato : 29-04-05 12:43

Til neccc

Jo det gør jeg har snakket med en scooterforretning ang. min egen katana da jeg også har købt min på auktion og ikke kunne finde stel-nr. og han sagde at det sidder bagved forhjuletdvs. du skal dreje styret til en af siderne og inde i selve skærmen sidder der en lille plastik afdækning.

problemet er bare at på den jeg købte er stel-nr slebet væk så der skal et nyt til

MvH MortenJ

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 29-04-05 12:50

Hey

Jeg ville også have det skulle side der, men der er ikke noget, men nu har jeg fundet kviteringen fra politiet, så må det være deres problem hvor nr. sidder, de har jo fundet det på en eller anden måde men mange tak alle sammen for jeres hjælp...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-05 17:30

Husk at lukke spørgsmålet hvis du ikke kommer videre
Mvh Sune
Ps man lukker ved at trykke accepter ud for den man syntes var bedst hurtigst eller wathever

Godkendelse af svar
Fra : neccc

Dato : 29-04-05 19:53

Tak for svaret mortencj.