/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Endnu et spørgsmål om hvilket grf.kort??
Fra : lyhne1
Vist : 483 gange
200 point
Dato : 28-04-05 19:27

Hejsa.

Jeg står og skal købe et nyt grf.kort, men det sædvanlige spg. melder sig... Hvilket???
Jeg har godt 1400,-
skal bruge det primært til spil.
Jeg havde tidligere et HIS Radeon 9800 Pro IceQ, dette stod dog pludselig af, så jeg hælder ikke meget til dette igen..

Mine specs:
MB: Abit Nf7-s (AGP 8X)
Cpu: AMD Athlon 2500+ (1.8 Ghz)
RAM: Corsair 2X 256 Mb Dual Channel
OS: Win XP

Jeg har ingen præferencer til hverken Nvidia eller ATI

Jeg har kigget lidt på kort fra PNY, da det virker som om de fremstiller nogle HIgh-End kort.. Men jeg aner ingenting om dem...

Håber nogen kan hjælpe???

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 28-04-05 19:56
Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 24-06-05 14:22

køb et Club 3D de virker bare og er tilmed ret så billige efter deres størelse. har kun gode erfaringer med dem.
http://www.club-3d.nl/

Kommentar
Fra : flames

Dato : 08-07-05 02:47

Hvis du skal have et godt kort til billige penge vil jeg anbefale Point Of View Geforce 6600GT 128 mb. GDDR Ram til den sum af 1.429,- i www.shg.dk '
og så sætte en Zalman VF700-CU Cobber VGA Coler til 178,- ved www.shg.dk på.. så skulle det kunne klare selv de nyeste spil... men ellers kan du jo osse læse andre´s vudering af kortet på http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=118021&Bedom=true

MVH
Mads

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 29-10-05 23:16

oki.. Der kom lige en masse i vejen.. Men valget havde helt klart været et gf6600GT enten POW eller C3D..

Tak for hjælpen..

Godkendelse af svar
Fra : lyhne1

Dato : 29-10-05 23:16

Tak for svaret tedd.
            for det hurtige svar..

Også tak til jer andre