/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sims 2
Fra : epidedymittis
Vist : 424 gange
59 point
Dato : 28-04-05 15:52

Jeg har lige "købt" sims 2, og er stødt ind i et belastende problem! Jeg har oprettet min egen figur, som jeg spiller med. Alt dette går også meget godt, til jeg vælger min figurs kæreste/elskerinde/kone, og lader hende slå op med min figur. Herefter går min figur, og kommer IKKE tilbage. Spørgsmålet er: Kommer "han" nogensinde tilbage? hvordan? Det kan da ik være rigtigt, at han bare "dør"?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 69 point
Dato : 28-04-05 15:58

skal du ikke bare finde figuren igen og lade den flytte ind alene mon ????

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-04-05 16:37

Findes manden ikke i "persongalleriet"? Altså der hvor man vælger familie?

Hvad mener du med "købt"? hmm, "lånte" spil, er ofte fyldt med fejl. Smart møde fra EA Games side så de undgår spilbare kopier.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 28-04-05 22:04

Hej Epidedymittis,

som de to andre kandu'er er inde på så findes din karakter - der er smuttet - stadig i spillet. Hvis dine simmere boede sammen og de går fra hinanden, så skal den ene forsvinde. Det sker også hvis du lader en simmer "find eget sted" så her får man dog også muligheden for at lade andre simmere tage med.

Tokeren

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-04-05 15:44

Hejhej, jeg har ikke købt det nej, men lånt det på biblo, og så fundet en "noCD" - crack. Så det virker FINT! Jeg har løst problemet, og det er rigtigt, som i alle siger, at han er i persongalleriet, og skulle bare flyttes ind i et nyt hus. Tak for jeres svar.

Epi

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-04-05 15:44

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-05 21:50

selvtak