/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook i XP Home?
Fra : clembourn
Vist : 286 gange
50 point
Dato : 20-09-02 11:11

Et hurtigt spørgsmål: Er der Outlook (ikke Outlook Express) i Windows XP Home?

Hilsen Christian

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 60 point
Dato : 20-09-02 11:15

Nej, Der kun Outlook Express.

m v h
Catbody

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-09-02 10:11

Hej
"> Et hurtigt spørgsmål: Er der Outlook (ikke Outlook Express) i Windows
XP
Jeg kører XP Home og øverst står der Outlook Express
Steen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-09-02 10:59

Fri, 20 Sep 2002 09:11:16 GMT, skrev "clembourn"
<clembourn.news@kandu.dk>:

>Et hurtigt spørgsmål: Er der Outlook (ikke Outlook Express) i Windows XP
>Home?

Nej, Outlook er et separat købeprogram (enten alene eller i en
officepakke)
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : clembourn

Dato : 20-09-02 13:19

Pokkers... Jeg SKAL bruge Outlook fordi min Ericsson T65 kun kan synkronisere med Outlook. (Har lige købt Fone Manager)

Hvor køber man så Outlook henne?

Christian

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 20-09-02 14:12

Prøv Miscosofts hjemmeside eller dette link
http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=543-01240

Evt, kan du få din boghandler/edb-forhandler til at skaffe programmet hjem til dig.
m v h
Catbody

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-09-02 14:36

Hej Christian,

ifølge denne side sku' du også kunne synkronisere med Outlook Express... "Fone Manager Ericsson"... -->
http://www.shop.kurtovi.dk/default.asp?Action=Details&Item=279
der står... ..." synkronisere med din database i Outlook eller Outlook Express "...

men har du afprøvet om det ikke sku' funke med Outlook Express... idet en 1000,- kr. er meget at sku' bruge hvis du ka' gøre det gratis med Outlook Express...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-09-02 14:52

Hej Christian,

har du USB udgaven eller den serielle (RS232) udgave af Fone Manager?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : clembourn

Dato : 20-09-02 14:53

Problemet er at der ikke er nogen kalender-funktion i Outlook Express. Der er kun send/modtag email. Kalenderfunktionen i XP Home er lagt over i Works. Øv...

Christian

Kommentar
Fra : clembourn

Dato : 20-09-02 15:10

Jeg købte USB-udgaven. Det der seriel er lidt oldskool ikke?

Christian

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-09-02 16:12

Hej Christian,

oki doki...

jeg har lige downloadet manualen og programmet til den for at se om der ikke sku' være en smutvej mht. kalender delen af den... og ærgeligt nok ser det kun ud til at den associeres men Outlook...

nu ved jeg ikke lige hvilken version af softwaren du har... men der er her en version 6 til USB udgaven af Fone Manageren til Ericsson T65... -->
http://www.mobileaction.com.tw/USB/Phmgr/USBT65.zip

ang. Outlook ka' du da prøve at se om du ka' få fat i denne Outlook 2000 ude på Auktionen...
http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1016244224/_36265673/SR2-2-8127F629C00E5B/
lige nu ligger den til 20,- kr. men der er en 8 dages tid endnu til den slutter, så den ka' jo risikere at komme lidt længere op...

du ka' evt. også prøve den Blå Avis Online... -->
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=253&Fritekst=outlook&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0
her ser der ud til at være 2 i øjblikket det vil sælge Office 2000 pakken, hvor Outlook også indgår i til henholdsvis 650,- kr. og ser ud til at være oprettet i går så hvis du er hurtig... og en anden til en sælger til en 1000,- kr.

her linket til kontakt af den person der sælger til 650,- kr. (koster hvis 2,- kr. at få nummeret)
http://www.dba.dk/asp/visnr/visnr_annoncekoeb.asp?AnnonceId=21755035&Link=%2Fasp%2Fsoegning%2Fsoegning%2Easp%3FFritekst%3Doutlook%26Medbillede%3D0%26AntalDage%3D0%26Querytype%3D0%26PrisTil%3D9999999%26PrisFra%3D0%26KortSogRad%3D0%26KortSogY%3D0%26KortSogX%3D0%26radX%3D0%26radY%3D0%26KortSogNavn%3D0%26RegionId%3D0%26Forhandler%3D0%26RubrikId%3D253%26OldNiveau%3D1%26FavoritNavn%3D%26SoegningId%3D0%26Sortering%3D1%26Sorteringtype%3D1%26curpage%3D1%26Annoncetype%3D2

ellers prøv i forskellige butikker... eller den Online Netbutik Catbody foreslår... de har den også ved Proconsult.dk men der er den ca. 100,- kr. dyrere...

men jo det er sku' ret surt at ska' ud og investere i extra software bare få at få alle funktionaliteterne med...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : clembourn

Dato : 20-09-02 17:16

Tak for hjælpen Strarup. Er du sikker på at Outlook 2000 kan køre på XP Home?

Christian

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-09-02 18:20

Hej Christian,

det var da så lidt...

ja det Outlook 2000 ka' godt køre på Win Xp, jeg mener endda du ka' køre med Outlook 97 på Win Xp hvis det sku' være... Men Outlook 2000 eller selve Office 2000 pakken ka' sagtens køre på XP...

du ka' endda også køre visse Dos eller Win 98 programmer på Win XP, hvis det er det du vil...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 20-09-02 18:27

Hej igen
Jeg kører MsOffice2000 Premium incl. Outlook2000 på min WinXP Home maskine, så der er ingen problemer der.

mvh
Catbody

PS: tak for accepten af mit svar.