/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Bank
Fra : johnl
Vist : 695 gange
20 point
Dato : 20-09-02 09:57

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen her som har kendskab til Skandiabanken på nettet på forhånd tak

John

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-09-02 10:17

johnl wrote:

> Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen her som har kendskab
> til Skandiabanken på nettet

Ja - se evt. http://groups.google.com/

M.v.h.

Jonathan

--
Nyt alternativ til egen server: JSP Enterprise hotel med adgang til
Enterprise Java Beans, egen Java Virtual Machine og egen IP-adresse
(giver mulighed for eget SSL-certifikat).
http://www.jsp-hotel.dk/

Accepteret svar
Fra : BWJ

Modtaget 20 point
Dato : 20-09-02 14:49

Hej johnl,

Jeg har de sidste 4 år benyttet først DinBank, som senere blev til SkandiaBanken og været glad for den og deres gebyrfri politik + 3% i rente på en lønkonto, det får man ikke mange steder. (Jeg er ikke ansat).

Da det er en telefonbank skal alt foregå via mail eller telefon, det vender man sig til.

Mvh
BWJ

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-10-02 07:20

Hej

Jeg har Skandiabankenm og har 3 konti. Der virker helt perfekt. Har ikke
haft problemer af nogen art. Man skal lige vænne sig til at man ikke får
papirer fra dem, men det er jo også ligemeget, når du selv kan skrive det
hele ud. Jeg er godt tilfreds og også med den høje rente.

Kenneth

"johnl" <johnl.news@kandu.dk> wrote in message
news:upAi9.9318$Qk5.462925@news010.worldonline.dk...
> Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen her som har kendskab
> til Skandiabanken på nettet på forhånd tak
>
> John
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>