/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD brænding virker ikke på DVD afspille~
Fra : classic26
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 27-04-05 16:14

Hej

Når jeg har brændt en DVD skive med en film, kan den sagtens afspilles på computeren, men når jeg sætter skiven over i DVD afspilleren kan den ikke afspilles!
Jeg har hørt at det er fordi DVD skiven ikke bliver lukket ordentlige, men ved ikke!
Kan nogle hjælpe med hvad går galt!

tak steen

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 27-04-05 16:20

Det er nok mere sandsynligt din afspiller ikke supporter formatet på skiven! Hvad hedder afspilleren? Bruger du + eller minus skiver?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-04-05 17:16

Hvis det er en genskrivebar skive, feks. DVD-RW så er der rigtig mange afspillere der ikke kan afspille den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 02-05-05 12:47

Har selv prøvet det samme. Vi har 3 forskellige DVD-afspillere i huset. Kun de sidste nye vil afspille brændte DVD'er korrekt.

Kommentar
Fra : Salmack

Dato : 22-05-05 13:53

Jeg har samme problem som classic26.

Jeg kan brænde DVD'en (DVD-R) fint nok, og den virker i DVD-brænder drevet, men ikke nogen andre steder inklusiv DVD-drevet i samme computer.

Tror det er et problem med et format eller indstilling, men har ikke fundet ud af hvilket.

Bruger Nero 6.3.1.6 og en Pioneer DVD-RW DVR-106D

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 13-06-05 13:27

Tak for svaret tedd.