/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Kære Gruppe
Fra : ganic
Vist : 425 gange
200 point
Dato : 20-09-02 08:32

Héj,
på et tidspunkt fandt jeg vejen frem til en usergruppe/newsgruppe, hvor jeg fik løst flere af mine spørgsmål.
bl.a. fandt jeg flere sites med brugt PC.
Desværre fik jeg ikke bookmarked disse sidder og heller ikke gruppen.
Lider vist af rengøringsvanvid, historikken er helt tom.

Håber at I lige giver mig en chance til og sender et par links, eller måske i ed hvor det er bedst at handle brugt PC

Takker ærbødist
Ganic

Kommentar
Fra : summer

Dato : 20-09-02 08:40
Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 20-09-02 08:50

Hej ganic

dk.marked.privat.edb
dk.marked.privat.edb.drev
dk.marked.privat.edb.bundkort.cpu

Det er vist de grupper du efterlyser

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 20-09-02 09:06

Se envidere

For kommercielle tilbud på nyt
dk.marked.kommerciel.edb

Tekniske spørgsmål kan du stille herinde. De vil blive besvaret både af os Kandu folk og af folk i nyhedsgrupperne, hvis du ønsker det

mvh srhansen

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 20-09-02 09:14

http://www.demoshop.dk/
- der kan man finde ting til rimelige priser ind imellem
Mvh

Kommentar
Fra : ganic

Dato : 24-09-02 00:16

Tak for mulighederne, men det er ikke noget der kan bruges, jeg kommer igennem til
dk.marked.privat.edb
dk.marked.privat.edb.drev
dk.marked.privat.edb.bundkort.cpu
dk.marked.kommerciel.edb
og de andre er ikke interesante, kender dem allerede.
Der må da være nogle som ligger inde med "super" tippet det 200 points det gælder om...)
Ganic

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-12-02 16:30

Hej ganic
Hvilken newsserver bruger du ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-12-02 16:37

Hej igen

Jeg kan sikkert ikke finde netop den gruppe du efterlyser, men er du bekendt med hvordan du kan søge ?

Hvis du ved, at det er en dansk gruppe du var i kan du starte med at skrive dk. , herved har du begrænset søgeresultaterne betragteligt. Du kan yderligere begrænse det ved at skrive dk.marked og hvis det drejede sig om private handler, finder du : dk.marked.privat, der er en meget omfattende gruppe, med handel inden for alt.

Men alt det viste du sikkert i forvejen

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 21-01-04 21:40

Hej ganic

Jeg regner ikke med at du har brug for yderligere hjælp i dette spørgsmål. Derfor vil jeg fjerne mit abonement

mvh srhansen