/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Opskriften til Gudbjørgs skolekager er b~
Fra : jkrjk2
Vist : 749 gange
200 point
Dato : 27-04-05 13:22

Hej!
For nogle år tilbage fandt jeg en opskrift, hvor en studerende havde lagt en opskrift på kager, som hun kaldte Gudbjørgs skolekager (det var Gudbjørgs islandske lillebror, som have lavet dem i skolen). Siden har ikke været at finde i minimum de sidste 4 år.
Nu er min udskrift af opskriften helt væk.

Ingredienser:
Mel
margarine
æg
kakao
vanilleessens
bagpulver

bages i papirforme og dertil glasur:
Flourmelis
kakao
kaffe
margarine
Som koges sammen.

Er der nogen som genkemnder denne opskrift?

Jeg søger IKKE alternative opskrifter.

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 27-04-05 14:07

hmmm måske kan du huske hvad Gudbjørn hed til efternavn, søge ham på nettet og skrive en mail og så få fat i lillebroren, der måske kan huske hvad læreren i skolen hed, som du så kan maile til og bedyre din kærlighed for kagerne og så få fat i opskriften...

Ja du skriver du ikke ønsker alternative opskrifter, men hvis alt andet glipper, kan du jo prøve at studere forholdet i forskellige kager der bages i forme og se om du kan ramme den rette blanding.

Held og lykke :)

Annuller spørgsmålet
Fra : jkrjk2

Dato : 08-01-06 22:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål