/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Popupvindue
Fra : tomsen2004
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 27-04-05 08:02

Jeg har fået et fødselsdagskort på e- mail men kan ikke åbne hilsnen.
jeg får følgende besked:
Det var ikke muligt at skabe et popup vindue.

Hvad skal jeg gøre????

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-04-05 08:34

Måske et lidt tosset spørgsmål, men du har vel ikke en "pop up" killer installeret....?

mvh berpox

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-05 08:43

Hvis du har en popup killer så er der et sted du kan se hvilke vinduer der er blevet "slået ihjel og der kan du så nok finde det der svarer til det du ikke kan åbne :åbn det så derfra
Mvh Sune

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-04-05 09:00

Hvis der er kommet en "sikkerhedslinie" lige under din adresselinie (Internet explorer) så kan du højreklikke på den og vælge åben midlertidig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-05 09:26

du fortæller ikke om din mail er sendt som online-kort eller om det måske er et scrippt -
som ovenstående forslag til dig - ja så er muligheden for at popupvinduet bliver låst temmelig stort - prøv at bruge ctrl eller shift samtidig som du klikker dig ind på det link der så er kommet med.
Er det et script kan det være lavet så du måske ikke kan åbne det uden at have visse filer tilknyttet - men det er jo en lidt anden sag

Kommentar
Fra : vinterhunden

Dato : 27-04-05 09:37

Hvis du har sevice pack 2 med din xp, så gå under "tools", "internetindstillinger" (Interenet options), og derefter "Privacy". Her skal du lige fjerne fluebenet i "block pop-ups" forneden.

Det KAN være det hjælper.

Kommentar
Fra : tomsen2004

Dato : 27-04-05 11:59

Til Vinterhunden
TAK TAK det var lige det der skulle til

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-04-05 16:33

Jamen så er du jo ikke beskyttet længere, det er da bedre at vælge åben midlertidig, for så er det kun denne du vil se der bliver åbnet.
Det er jo netop SP2 der giver en god beskyttelse, ved at fastlåse pop-ups.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-05 23:06

håber dit råd bliver læst af tomsen2004 pallebhansen - synd hvis der kommer for mange spyer !!!!!!