/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Anne-grete/Peter Thorup
Fra : ruffi
Vist : 400 gange
20 point
Dato : 19-09-02 23:48

Jeg mener Anne-grete har sunget en sang med orderne " jeg vil finde ind til det sted hvor en lygte lyser for dig " eller noget tæt derpå, er der nogen der genkender den?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-09-02 10:37

"ruffi" <ruffi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:yuri9.7717$Qk5.403811@news010.worldonline.dk...
> Jeg mener Anne-grete har sunget en sang med orderne " jeg vil finde ind
> til det sted hvor en lygte lyser for dig " eller noget tæt derpå, er der
> nogen der genkender den?rker. Problemet er at de nuværende dørgreb er

Dørgreb?!?

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Når!! Det forklare det

/Troels

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-09-02 22:52

ruffi wrote:
>
> Jeg mener Anne-grete har sunget en sang med orderne " jeg vil finde ind
> til det sted hvor en lygte lyser for dig " eller noget tæt derpå, er der
> nogen der genkender den?rker. Problemet er at de nuværende dørgreb er

"Skib foruden sejl" ?

håber det hjælper på dit dørgreb
mvh
Esben I.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 21-09-02 08:57

ruffi <ruffi.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:yuri9.7717$Qk5.403811@news010.worldonline.dk...
> Jeg mener Anne-grete har sunget en sang med orderne "

Nummeret stammer fra Anne- Grethes tid med skifllegruppen Vandango.
Nummerets titel er : Hjørner og kroge. Findes på LPen: Vejen hjem indspillet
sommeren 1979. Vandango spillede på mange slangs instrumenter. Om de også
kunne spille på dørgreb skal jeg ikke kunne sige.

Mvh. Finn

Kommentar
Fra : ruffi

Dato : 21-09-02 23:23

Jeg ved ikke hvor det med dørgrebene kommer ind i billedet, jeg har ikke skrevet det????

Godkendelse af svar
Fra : ruffi

Dato : 21-09-02 23:28

Tak for svaret FINN EGMOSE.
Dit svar er i en tone der er bedre end mange andre svar jeg har set, vi er jo ikke alle sammen lige dygtige.
Så skal jeg bare ud og finde pladen.
T A K.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-09-02 03:22

Hej!

ruffi wrote:
>
> Dit svar er i en tone der er bedre end mange andre svar jeg har set, vi
> er jo ikke alle sammen lige dygtige.

Du skal ikke lægge alt for meget i en frisk kommentar o.lign. Problemet er, at
Kandu tit og ofte er associeret med nogle "uheldige" typer brugere, og det
smitter desværre af på de andre brugere (såsom dig).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Bachelor chow - Now with flavor!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-09-02 12:11

> > Dit svar er i en tone der er bedre end mange andre svar jeg har set, vi
> > er jo ikke alle sammen lige dygtige.
>
> Du skal ikke lægge alt for meget i en frisk kommentar o.lign. Problemet
er, at
> Kandu tit og ofte er associeret med nogle "uheldige" typer brugere, og det
> smitter desværre af på de andre brugere (såsom dig).

Min "joke" om Kandu var nu ikke så meget om brugerne af Kandu, men mere på
Kandu selv. Det irritterer mig lidt at de ikke har fået lavet et mere
proffessionelt system, end det de har nu, der blander indlægene sammen. Som
i dette tilfælde hvor ruffi's indlæg er blevet blandet sammen med indlæget
"spartling af huller" fra dk.fritid.hus-og-have og det er jo ikke første
gang det er sket for Kandu. Måske er det en afart at den genre man kalder
Bastardpop??

/Troels

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-09-02 20:53

"ruffi" <ruffi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:zm5j9.13352$Qk5.659312@news010.worldonline.dk...
> Så skal jeg bare ud og finde pladen.

Hej

er godt nok hjemme lige nu...men jeg tror faktisk jeg kan hjælpe dig med det
nummer

ring evt til mig i butikken

mvh
brian
musikhjørnet

Ps.

strider en mail som denne imod gruppens retningslinjer ?

mvh
brian