/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Øl-spil?
Fra : fred280188
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 26-04-05 22:12

Hey, jeg skal til et arrangement der indebærer sport, og øldrikning, nogen de kender gode kombinationer på disse??

gerne fodbold?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-04-05 22:16

Der er jo altid den med flaskehalsen som snurres rundt og på peger på en person.
Men det kan hurtigt blive noget griseri når man glemmer at den lige er lukket op.
Ellers betragter jeg det som en sport, at få andre til at gi' en pils.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-04-05 22:29

Der er også en der hedder ølstafet! Den drejer sig netop om løbe-stafetløb men med en indbygget øl-drikke-forsinkelse.

Du opretter to eller flere hold á f.eks. 4 deltagere. 100 m foran hvert hold placerer du så 4 øl og en kontrollant.
Når du starter løbet (med en fløjte, signalhorn, udråb og/eller flag) løber den 1'st fra hvert hold frem til øllerne, åbner den, og drikker den. Kontrollanten SKAL bevidne at øllen er tømt før løberen må løbe tilbage til holdet. Når han/hun når ned til holdet (bag en linie) skal der klappes i hånd, og den næste løber kan starte.
Denne er både sportslig og er FULD af ØL. God fornøjelse. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-04-05 22:38

Det skal selvfølgeligt lige tilføjes at der under præmie-ceremonien uddeles Guldøl til vinderne og en eller anden letøl til taberne. Er der mere end 2 hold kan der gives en Silverøl til nr. 2. Husker ikke lige bryggeriet, men der findes en Silverøl. Hæ hæ og Gnæg.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-04-05 22:43

Harboe Silver fra skelskør.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-04-05 22:54

Du har ret Ejvind - Skælslør

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 27-04-05 07:34

Her er forskellige aktiviteter med fis og sjov hvor øl indgår

Specielt kan anbefales Øl stafetten

http://www.festdoktoren.dk/fis/default.htm

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-05 08:46

Ellers er der jo også denne side den er fyldt med Gags og andet crazy www.Gadges.dk
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-05 08:47

Ups http://www.gadgets.dk/
Mvh Sune

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-05-05 16:22

Hej igen Fred

Fortæl lige hvad du fandt ud af og hvordan det gik. Vi sidder jo her og glæder os til et ølle-godt referat.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 18:10

Men det gider du jo åbenbart ikke. Ikke engang at sige tak for hjælpen kan du finde ud af.