/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
USA Handles lov er noget lort
Fra : Surf
Vist : 497 gange
50 point
Dato : 25-04-05 21:52

Ja undskyld udtrykket

ja jeg skal gerne indrømme at jeg er sims fans og som i sirke kan regnet ud nu så handler det om the sims 2. og nu har dem der har lavet spillet maxis lavet deres 3 sims movie contest. og det er kun for de amerikanske fans øv øv øv

Og det hele der har skylden er USA handles lov der sige sådan noget der

Ku USA ikke lige lavet deres handles lov om så maxis kan lave en konkurrence til alle spillets fans

hvad sige i til sådan noget der

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 26-04-05 07:36

Jeg tvivler på at du får den amerikanske lovgivende magt til at ændre loven så du kan deltage i en konkurrence om et computerspil

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 30-11-06 02:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål