/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Akkorder til Jon
Fra : torbenvinter
Vist : 1692 gange
50 point
Dato : 25-04-05 17:18

Nogle der kan skaffe mig akkorderne til Right Here Next To You med Jon??

Og nej er ikke bøsse, den er bare fed at kunne hvis der er fælles sang :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 17:21

Måske du kan bruge dette

http://www.kandu.dk/dk/news/253043/groupid/20209

Hilsen ans

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 25-04-05 18:15

Hvem, ville da beskylde dig for at være bøsse?? ;)

Bare fordi Jon tilfældigvis er... :D

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 25-04-05 18:28

Aiiiiiiijjjjjjjjj...Er jon ..Bøsse????

Tror jeg da....not........
Er det noget du ved, noget om ...Andersdt ??

Misundelse er en grim ting.
( faktisk ,,,,synger han jo helt godt .......:Og så er den vel ikke længere)
Forsat god dag

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 26-04-05 17:21

Misundelse er en grim ting ja.. Om jeg er isundelig på ham??
Lad mig se. Ville jeg gerne blive kendt gennem et dårligt tv-koncept og få en karriere der var dømt til at fejle?
Ville jeg gerne ha klø fordi jeg ikke kunne holde min kæft udelukkende af den grund at jeg tror jeg kan gå på vandet?

Nej. Jeg er ikke misundelig. Og at sige han synger helt godt er nok den største overdrivelse jeg har hørt siden Hitler sagde; "Jeg har vist lavet en fejl"..

Jon er den mest talentløse stodder der kan gå på 2 ben. Synd for dig at du er forelsket iham (eller måske i virkeligheden mere synd for ham)..
Måske du selv er ligeså talentløs, men også håber at få spoleret alt hvad der minder om et normalt liv. Go ahead..

Men altså. Jon er nu engang bøsse. Jeg siger ikke at der er noget forkert i det. Jeg siger bare at han er det.
Og Jon kan ikke synge.

Og så har han selv sat kronen på værket til en totalt fiasko af en "karriere". Han har valgt at kalde sig selv John Rock.. Sikkert fordi han synger en masse rock... Eller nej.

Men stakkels dreng.. Hans liv blev ødelagt før han fik set sig om..

Jeg håber ikke det lyder som om jeg blev sur over dit indlæg. Det kan bare godt irritere mig at små piger snakker om noget de ikke aner en kæft om.. malumse... Den var henvendt til dig ja..

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 26-04-05 18:02

Hejsa,,,,Anders,,,
Jamen ...regnede..da også med lidt respons fra dig

Og ...........småpiger...........( mig ...nej vel)
Faktisk er jeg .et godt stykke over de 30...år

Punkt 1.....Jon er altså...ikke bøsse...........Ved ikke hvor du har det fra......( men du må jo vide det 100 %, ellers .." hænger " man vel ikke bare folk ud" )
Er det hans,,,,udseende..du hentyder til ??
Eller har du det fra...............Sladre blade....som !!..............Ja-....du kender dem ...jo ...........

Du skriver..........at jeg ikke aner...en skid om hvad jeg ..skriver om !!
Aghhhhhhhhh...det kan da godt ske............Men min holdning om, at Jon synger godt ..Den skal du nu ikke tage fra mig ..

Og så er den vist ikke længere....
God ...dag ...til dig ..........

Malumse....som er ...35 år..........................Og ikke ..forelsket i nogen .." Jon"

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 26-04-05 18:50

tak for jeres seriøse indlæg, især de sidste! I sider og skaber jer som småbørn og så praler i over at være over tredive? Er der nogen jeg ikke fik med? og ja..................... Malumse er det ikke lidt at overdrive?,,,,,,, med de kommaer,,,,,,..........!?!?!

Vil gerne have en fuld akkord tabel over sangen hvis det kan lade sig gøre! Selvom jeg godt ved der ikke er guitar på det hele..!

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 26-04-05 19:16

Ja.....dette er så et .punktum ( ikke et komma)
Hvem snakker ...om, at skabe sig ?
Svarer dig tilbage. Da du stillede mig et spørgsmål

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 27-04-05 07:53

er dette ikke at overdrive og småbarnsagtigt?

Hejsa,,,,Anders,,,
Jamen ...regnede..da også med lidt respons fra dig

Og ...........småpiger...........( mig ...nej vel)
Faktisk er jeg .et godt stykke over de 30...år

Punkt 1.....Jon er altså...ikke bøsse...........Ved ikke hvor du har det fra......( men du må jo vide det 100 %, ellers .." hænger " man vel ikke bare folk ud" )
Er det hans,,,,udseende..du hentyder til ??
Eller har du det fra...............Sladre blade....som !!..............Ja-....du kender dem ...jo ...........

Du skriver..........at jeg ikke aner...en skid om hvad jeg ..skriver om !!
Aghhhhhhhhh...det kan da godt ske............Men min holdning om, at Jon synger godt ..Den skal du nu ikke tage fra mig ..

Og så er den vist ikke længere....
God ...dag ...til dig ..........

Malumse....som er ...35 år............. .............Og ikke ..forelsket i nogen .." Jon"

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 27-04-05 07:54

kan også være du bare skal have kikket på din punktum tast, den har hang til at sidde fast :D

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 27-04-05 08:12

Jamen ....det vil ..............jeg så.............gøre...............
Slut herfra...........

Og så ved jeg ikke hvem, der er mest barnlig !!!!

Accepteret svar
Fra : JDS_JEDI

Modtaget 50 point
Dato : 28-04-05 19:00

Intro: D G Bm A G

D G Bm A G
I just wanna be your man, and show you who I am
D G Bm A G
But I won´t rush my love for you, if you dont feel it too
D G Bm A G
Come with me and you will see, how deep my love for you can be

Em A
If you let me know, then I can let go
G A
And release me, from you
Em A
If you dont tell me, then I wont break free
G A
Like a lion in a zoo, but &

D
Come with me, and I wont let you go
G
Come with me, and love will let you know
Bm G A
On and on, that I´ll be, right here next to you
D
No one´s ever gonna let you down
G Bm
Not as long as you got, you got me around
G A
I´ll be, right here next to you

D G Bm A G
I'm right here baby... yeah

D G Bm A G
I am feeling it inside please let me stay here for the night
D G
Tell me how you feel just let me know
Bm A G
Baby, should I stay, or should I go

Em A
If you let me know, then I can let go
G A
And release me, from you
Em A
If you dont tell me, then I wont break free
G A
Like a lion in a zoo, but

D
Come with me, and I wont let you go
G
Come with me, and love will let you know
Bm G A
On and on, that I´ll be, right here next to you
D
No one´s ever gonna let you down
G Bm
Not as long as you got, you got me around
G A
I´ll be, right here next to you

F#m Bm F#m Bm
The days go by, I watch you cry
A D G Em A
Just let me be the one, who wipes away your tears..., at night

D G Bm
I won't let you go... no, no,
G A
I'll be right here next to you

(And then the key changes)

E
Come with me, and I wont let you go
A
Come with me, and love will let you know
C#m A B
On and on, that I´ll be, right here next to you
E
No one´s ever gonna let you down
A
Not as long as you got, you got me around
C#m A B
I´ll be, right here next to you

Kommentar
Fra : JDS_JEDI

Dato : 28-04-05 19:02

Akkorderne står ikke helt rigtigt over teksten, men det kan du vel lytte dig til...

Med Venlig Hilsen

JDS_JEDI

Godkendelse af svar
Fra : torbenvinter

Dato : 28-04-05 21:55

Tak for svaret JDS_JEDI.

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 30-04-05 13:57

Hej Torben..
Du skal skam ikke se mig som barnlig.. Heller ikke dig Malumse, nu vi er ved det....

At Jon ikke kan synge er et faktum. At du er 35 og synes han synger godt gør det bare endnu sjovere.
Hvis han nu virkelig kunne synge var han nok blevet til lidt mere end det skvat han er.
Om jeg er sikker på at han er bøsse?? Nej da.. Det er bare et gæt...

35?? Nu jeg tænker over det.. Du bor ikke tilfældigvis alene og har en fetish for små drenge med erektiosproblemer??

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 01-05-05 13:04

ser også kun malumse for barnlig.. men det er så det.. det må i diskutere et andet sted..!

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 01-05-05 16:38

Fair.... Og held og lykke med sangen iøvrigt.. Det hænder jeg spiller den med et par kammersjukker når vi er godt stive.. Det er humor... :D
Mest fordi den i bund og grund er dårlig.. Men sjov er den..

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 02-05-05 13:44

ganske korrekt ;) og har også tænkt mig at bruge den i mindre ædru tilstand :D