/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PC DOCTOR
Fra : eatfinn
Vist : 1616 gange
20 point
Dato : 19-09-02 17:30

Findes der ikke et PC Doktor program on-line, som er gratis ?

Kommentar
Fra : sus1234

Dato : 19-09-02 17:40

hvad er det ligge dette program skulle kunne??

Kommentar
Fra : eatfinn

Dato : 19-09-02 18:48

kære sus1234, hvis du ikke ved det. så er det lige meget.....:)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-09-02 19:44

On Thu, 19 Sep 2002 15:29:53 GMT, "eatfinn" <eatfinn.news@kandu.dk>
wrote:

>Findes der ikke et PC Doktor program on-line, som er gratis ?

Jo,
http://www.netdoktor.dk/

--
Jens

Half of conversation is listening.

Kommentar
Fra : eatfinn

Dato : 19-09-02 21:57

Til Jens
Ja godaw do !!! Er det ikke kategorien Windows spørgsmål !!!
Du ved det ikke.
Finn

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-09-02 05:55

"Jens Petersen" <jp@c.dk> wrote in message
news:hm6kou0kfrijndslknq6eb1cc605604i3g@4ax.com...
> >Findes der ikke et PC Doktor program on-line, som er gratis ?
> http://www.netdoktor.dk/

Jeg tror ikke det var det han mente...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-09-02 20:19

On Fri, 20 Sep 2002 06:55:05 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>> >Findes der ikke et PC Doktor program on-line, som er gratis ?
>> http://www.netdoktor.dk/
>
>Jeg tror ikke det var det han mente...

Næ, ved nærmere eftertanke, det var det nok ikke.

.... men det er da online og gratis

--
Jens

Be reasonable, do it my way

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 20 point
Dato : 23-09-02 13:03

Det er denne side du søger
http://www.pcpitstop.com/
Den er knaldgod. Gennemsøger hele din pc for dårligdomme og bagefter kan du se hvad du kan og bør forbedre. Firmaet er meget seriøst og bombarderer dig ikke med junkmail bagefter. Jeg selv har brugt det i flere år og det site har hjulpet mig en del.

Godkendelse af svar
Fra : eatfinn

Dato : 23-09-02 18:03

PS. Ikke flere svar - jeg har fået et rigtigt godt svar fra "als".

Kommentar
Fra : als

Dato : 24-09-02 08:09

Tak for points! Ja jeg kan virkelig anbefale pcpitstop og det helt uden betænkning. Har været omtalt i flere danske magasiner og et tysk magasin som jeg engang købte har kåret pitstop som nettets bedste online pc-doktor.