/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Vittigheds-tråden!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 568 gange
1 point
Dato : 24-04-05 23:54

Værs'go' Folkens: her kan der fortælles og læses vittigheder UDEN at genere andre. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-04-05 23:56

Det generer mig......hvis jeg skal grine for meget.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-04-05 23:59

???????

Der er jo en Tips-kategori der hedder Vittigheder............så deeeet......

Men okay, en lille vits, gåde eller hvad man kalder den:

"Hvad er forskellen på H. C. Andersen og en natkjole

Joe, H.C. Andersen er forfatter og natjkolen er for mutter."

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-04-05 00:03

Det hvide der er på toppen af en undulats lort, hvad er det ??

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 00:12

Hovsa jakjoe! Nåh-øh Ja det er også en Gåde-tråd. Alt er tilladt. P.S.: Aner det ikke.

Men hellere have en Go Rilla end en Ond Dulat.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-04-05 00:20

Det hvide er også lort.

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 11 point
Dato : 25-04-05 00:21

Fru Jensens undulat var død, og hun skyndte sig hen til dyrlægen for at få et godt råd.
Dyrlægens råd var at hun skulle skynde sig hjem og smøre undulaten over næbet med benzin.
Og ganske rigtigt, fuglen vågnede og fløj rundt i køkkenet……men kun nogle få minutter, for atter at falde død om.

Fru Jensen løb så hurtigt som muligt tilbage til dyrlægen, og fortalte om undulatens opvågnen og flyveturen, men at den desværre var faldet død om igen.

Dyrlægen kunne fortælle fru Jensen, at fuglen måtte være løbet tør for benzin.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 00:57

http://www.kandu.dk/dk/tip/11216

Jeg har givet 0 * til dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/11215

Jeg kan ikke forstå at en vittighed er et tip, og det er uanset hvem, der har skrevet det.

Desuden kunne det ikke falde mig ind at skrive privat til "hca"

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 01:01

Desuden ville det også gøre det lettere for mange, hvis du stavede korrekt.

Du har mange store bogstaver, hvor de ikke skulle være.

Hvis du vil have, at andre skal stave/skrive korrekt, så vis dem, hvordan det skal gøres.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 01:07

Citat
Kære Vittige mennesker! Der er nogen der synes at det er LIDT træls at vi bruger Tips til at fortælle vittigheder i. De synes ikke at en vits ER et Tip, og det kan de jo have ret i. Jeg opretter derfor nu en tråd til 1 point, den kan ALLE vittighoveder så bruge til at skrive og læse vittigheder i. Abonnerer I på den tråd, er der ingen der bliver sure, og vi kan more os sammen.

Hilsen Arne

Du behøver da ikke i et "tip" at gøre opmærksom på, at du opretter en "vittighedstråd"

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 25-04-05 01:07

Nu er der 5 der har givet dit tip 0 point. Det burde få dig til at tænke lidt, over nytten af din nævenyttighed.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 01:14

ans - læs tippet. Jeg skriver jo netop at mange synes at vittigheder IKKE er tips. Jeg skriver oven i købet VORE vittigheder, fordi jeg selv har lagt vittigheder i tips. Jeg giver dig altså ret i din vurdering, og til forskel fra en masse brokrøve, anviser jeg en alternativ måde. Derved afhjælper jeg problemet med vittigheder i tips. Den første der læste og bedømte tippet FORSTOD det. DU misforstod totalt.

M.h.t. Store bogstaver eller ej, er det stadig tilladt at skrive med stort hvis man ønsker at lægge tryk på et ord. Det er et alm. kendt trick blandt skribenter. Det gør en tekst mere letlæselig. Dette har INTET at gøre med stavefejl.

Og hvis det skulle have undgået din opmærksomhed (igen igen), er dette en vittighedstråd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 01:17

Rfou - Din latterlige lille skiderik. JEG BAD OM NUL *.

Den mest nævenyttige er sgu da dig der kommer ind i en vittighedstråd - UDEN en vittighed. Oven i købet med en HELT forfejlet kommentar. Lær det lige drengerøv. Hold snuden væk fra tråde hvor du intet har at gøre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 01:36

Citat
Fra : ans Dato : 25-04-05 01:07

Citat:
Kære Vittige mennesker! Der er nogen der synes at det er LIDT træls at vi bruger Tips til at fortælle vittigheder i. De synes ikke at en vits ER et Tip, og det kan de jo have ret i. Jeg opretter derfor nu en tråd til 1 point, den kan ALLE vittighoveder så bruge til at skrive og læse vittigheder i. Abonnerer I på den tråd, er der ingen der bliver sure, og vi kan more os sammen.

Hilsen Arne

Du behøver da ikke i et "tip" at gøre opmærksom på, at du opretter en "vittighedstråd"

Jo jeg gør så ans. Det er et tip til de Tip-skrivere der længe har spammet Tip's med vittigheder. Som mange andre Kandu'er har vist irritation over.

I modsætning til dig og flere andre, ser jeg et problem og gør noget for at afhjælpe det. Men da du ikke er istand til at læse og forstå en simpel tekst men KUN ser mandens navn, vælger du at bedømme med 0 *. BVADR

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 01:38

Alle andre: De hadefulde indlæg imod min person må endelig ikke afholde jer fra at fortælle og læse vittigheder her. De er jo netop IKKE spor sjove. Go for it. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 01:44

Hvis ikke I kan forstå årsagen til mit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/11215
så se her: http://www.kandu.dk/dk/spg/65477

Mit tip var altså IKKE totalt uprovokeret og grundløst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 01:48

arne.jakobsen

Hvis det endnu ikke er gået op for dig, så er du en af de dårlige vittigheder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 01:54

Hvorfor skal du i "tip" gøre opmærksom på at opretter et spørgsmål?

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 25-04-05 01:56

Citat
arne.jakobsen

Hvis det endnu ikke er gået op for dig, så er du en af de dårlige vittigheder.

Så sandt som det er sagt...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 02:08

Citat
Vil den person der lige har givet 0 * for mit tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/11215 lige melde sig og forklare hvorfor?
Du skal ikke bruge hverken tip eller tråd til dit svar, send det direkte på hca@inet.dk. Så kan vi snakkes ved der.

Hvorfor skal det være hemmeligt?

Det er jo et "tip" på kandu http://www.kandu.dk/dk/tip/11216

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-04-05 02:09

Hvad er ligheden mellem min gøje og mig ?
Ingen af os kan komme ud af fjer'ne om morgenen !

Hvad er forskellen på min gøje og mig ?
Kun en af os var ful' hele natten !
http://www.kandu.dk/dk/tip/11217
AJ et velment råd til dig. Læg dog ikke din? email i en tråd, hvis eks. jeg fik lyst til at misbruge den, ville det ikke være nogen sag, at overspamme den, eller sjovere endnu, bestille en masse sjove ting
der sikkert ikke ville være morsomt at finde ud af hvordan, man slipper ud af igen.

Jeg undlader at fortælle hvordan, så ingen får 'gode' idér !
----

What did the Hurrican say to the Coconut tree?
Hang on to your nuts... this is not an ordinary blowjob

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-04-05 02:28

Av nu der to der har givet mig null poænt , er det så nu at jeg sKAl klagetipse

Denne er lånt fra detharjegglemt.
Citat
En meget rig blondine med kanon store bryster, smalle hofter og den dejligste røv, er ude i den danske natur for at lufte hendes splinternye Ferrari. Hun får kørt rigtig mange kilometer, og det er efterhånden blevet meget meget sent. Hun bliver derfor nødsaget til at sove ude i det fri.

Men... Midt i nattens mørke, ser hun lys i et hus!
Hun går hen til huset, og den rige blondine med kanon store bryster, smalle hofter og den dejligste røv banker pænt på døren...

(Bank-bank-bank.)
(Døren bliver åbnet.)

Ja, hvad er der, spørger en lille fed bonde med stort skæg.
Jeg er det svære faret vildt, forklarede den lille blondine. Så er det muligt, at jeg kunne låne en seng?
Ja, svarede bonden, på en betingelse. Jeg har 2 sønner på 20 år, og de er begge jomfruer. Jeg vil ikke have, at de bliver oplært i den slags ukristeligheder, så hvis du lover at holde fingrene for dig selv... Så kan du sove her.
Det skal jeg nok svarede den rige blondine med kanon store bryster, smalle hofter og den dejligste røv...

Men natten var lang og den søde kløe viste sig snart. Hun måtte simpelthen tage jomfruhinden på de 2 sønner.
Hun listede derfor ind til de 2 drenge, hvorefter hun blottede sig totalt, imens hun hviskede hæst "ta` mig!"
De to sønner anede ikke deres levende råd. Hun var derfor nød til at forklare dem, hvordan man gjorde det...
For en sikkerheds skyld fik de hver et kondom på. Hun forklarede dem, at det var for at undgå, at hun blev gravid.

Dagen efter kørte den rige blondine med kanon store bryster, smalle hofter og den dejligste røv, af sted i sin bil og årene gik...

30 år senere:

I huset sidder de 2 sønner og taler...

Søn 1: "Kan du huske den dejlige blondine med kanon store bryster, smalle hofter og den dejligste røv?"
Søn 2: "Ja! Hvad med hende?"
Søn 1: "Er du egentlig ikke ligeglad med, at hun bliver gravid?"
Søn 2: "Jooo, hvorfor spørger du?"
Søn 1: "Jooo, for hvis du er ligeglad, og jeg er ligeglad... Skal vi så ikke bare tage de her skide kondomer af?"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 03:35

ans - I denne tråd, som er grundlaget for mit tip: http://www.kandu.dk/dk/spg/65477
viser du at du er 100% enig med såvel spørgeren som mig. At du så p.g.a. mit navn vælger at give 0 *, må skyldes at du ikke en gang har gidet at læse tippet før da afgav din bedømmelse.
Hvordan kan man ellers dele en mands holdning til et spørgsmål, og alligevel tildele 0 * ???

Når jeg foretrak og foreslog at vi talte om det privat, var det netop for at undgå yderligere misbrug af tips samt mudderkastning i spørgsmål. Jeg ved nemlig at enhver samtale imellem 2 personer herinde, meget hurtigt bliver invaderet af uvedkommende mudderkastere. Bare se mit spørgsmål til Toupie i aftes. Det beviser min påstand.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-04-05 16:32

Og min påstand er, at selv om du vælger at snik snakke privat for at undgå mudderkast på kandu, så VÆLGER du senere at gøre denne private snik snak til mudderkast på kandu...FJOLS

Vittigheden er DIG *S*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-04-05 23:08

Prøv her AJ http://www.sus.dk

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 25-04-05 23:59

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 25-04-05 01:17

Rfou - Din latterlige lille skiderik. JEG BAD OM NUL *.

Den mest nævenyttige er sgu da dig der kommer ind i en vittighedstråd - UDEN en vittighed. Oven i købet med en HELT forfejlet kommentar. Lær det lige drengerøv. Hold snuden væk fra tråde hvor du intet har at gøre.

Du er et NUL. Man kan næsten få ondt af dig - næsten.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-04-05 06:18

Godsejeren havde holdt en mægtig fest for alle sine folk,
og dagen efter fortalte AJ sin ko,
at det havde været meget, meget fornemt.
- Vil du tænke dig, wc'et var af rent guld !
Det mente Ko'en nu ikke kunne passe,
men AJ var (sOm aLTid) helt sikker.
- Kom selv med, så skal jeg vise dig det.
Lidt tøvende fulgte ko'en med op til slottet,
hvor AJ nok så frejdigt ringede på.
Men næppe havde stuepigen åbnet døren,
før hun smækkede den i igen og råbte:
- Hr. godsejer ! Manden, som tissede i tuba'en, er vendt tilbage.

Jeg tror nu at AJ er ganske normal, når han ellers husker at tage sin medicin.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 14-05-05 09:17

Man siger altid,at den største Idiot ikke er født endnu.Men det er da vist en sandhed med modifikationer.
Hvis man har fulgt lidt med i hvilke udgydelser der er kommet fra Arne Jacobsen i div. indlæg.
Så kan man da ikke være i tvivl om,hvem den største nulevende Idiot er.
Fri os for flere af den slags.Der kunne ellers være så hyggeligt her på KANDU.
oz1eqp

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen