/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter strike script
Fra : Pjevser
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 24-04-05 21:47

Hejsa

Jeg søger et script der kan vise hvad for våben man har, fx så den viser det i højre hjørne eller venstre!
Jeg så engang en som havde det, men jeg aner ikke hvad det hedder!
Er der nogen der kan hjælpe med at finde det?

/Pjevser

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 25-04-05 11:45

Hej med dig, Pjevser.

Jeg har set et screenshot magen til, men det var hos en makker der havde installeret noget cheat af en eller anden kaliber.

Forudsætningen for at sådan et "script" skal virke, ja så er du faktisk nødt til ind at rette i GUI (Graphics user Interface), hvilket som bekendt for mange er ulovligt og kan medføre permanent ban, og optagelse i VAC (Valve Anti Cheat)'s kedelige database over cheaters.

så medmindre du vil cheate, så synes jeg du skal glemme at lege med det. :)

Er det fordi du vil benytte dig af r_drawviewmodel 0 eller high-fps models?

Hvis det er tilfældet, så kan du nemlig hente nogle hvor du kan høre når du "reloader" selvom du ikke kan se våbenet, hvilket ikke er tilfældet ved hjælp af r_drawviewmodel. :)

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 25-04-05 20:38

Altså det er ikke mig, men det er en af mine venner, han har gjort så han ikke kan se sit våben, han syntes åbenbart det er bedre! Men det er så ikke lige altid han ved hvad våben han har, hvis han nu fx har samlet et op eller noget!
Så det ville være lidt rart hvis den viste på skærmen hvad for våben man har