/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
igen igen
Fra : rot
Vist : 438 gange
50 point
Dato : 24-04-05 17:47

hvor er kvinderne i regntøj henne?? jeg var i kbh i weekenden og jeg så ikke nogen selv om det regnede!
har lige været ude og hoppe i vandpytter og mudder tihi det var sjovt
nogen kvinder som tør være med ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-04-05 17:55

Flyt til Cherrapunji i Indien min dreng! Der falder omkring 2 meter regn om året!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 24-04-05 17:56

Hvor i alverden hopper du rundt henne! her er da ikke en eneste regnpyt!

Kommentar
Fra : rot

Dato : 24-04-05 18:00

jeg fandt et par stykker i en skov tæt på hvor jeg bor og der er også en lille å tihi

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-04-05 18:15

Regnede det i Kbh igår??
Sært, for solen skinnede i Brønshøj og det er mig bekendt Kbh!

Kommentar
Fra : rot

Dato : 24-04-05 18:17

undskyld min fejl det var fredag eftermiddag

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-04-05 18:20

Der faldt 3 dråber regn over Utterslev Mose fredag eftermiddag. Slet ikke nok til at give vandpytter eller mudder.
Gør du som Tedd skriver og flyt til et sted hvor der falder meget mere regn end i lille DK

Kommentar
Fra : rot

Dato : 24-04-05 18:22

hvorfor det regner da fint nok her i dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-05 18:36

Jamen; så tag dog cyklen menneske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rot

Dato : 24-04-05 18:40

ja undskyld jeg var på gåben rundt i byen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-05 18:59
Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-04-05 19:05

Ser interessant ud, Molo
Måske skulle man kigge forbi den biks, når man igen kan den slags (er jo temmelig meget med rogn, så det er sgu lidt svært, det der *LOL*)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-05 19:17

calista -> Du må på skrump

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-04-05 19:18

Mon ikke bare jeg skal trække maven ind??

Calista--> der smutter nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-05 19:20

Sødt nick : rot ...præcis det samme som navnet på denne *.GIF fil :

...prøv selv at højreklikke på 'tossen' ovenfor og vælg : Gem billede som...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-04-05 19:46

Jeg ved godt hvorfor der vandpytter i KBh.
Det er Københavnerne som skraldgriner af alle fjollehovederne som render rundt med gummistøvler i solskin. De griner så tårerne triller ned af kinderne og danner små vandpytter..................lige til at hoppe rundt i.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 24-04-05 19:56

det er ikke kun derfor der er pytter i kbh men det er da en sjov kommentar
gummistøvler er gode at gå i så er det ligegyldigt om solen skiner

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-04-05 20:50

Jeg går i gummistøvler daglig, for der er dugvådt på marken om morgenen... Men dug kan man da ikke pjaske i..

Kommentar
Fra : rot

Dato : 24-04-05 20:56

okay vilke gummistøvler har du?? er der ikke også mudder på marken?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-04-05 21:03

Birgitta - du har da en lille sø for enden af marken ved motorvejen - men den er nok for dyb til at hoppe i.

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 50 point
Dato : 25-04-05 14:05

Jeg har pytter i alle dybder: Den fladeste er halvtørt mudder, -den har kendt bedre dage. Hvis man går ud i den, så hænger man fast og og må trækkes løs igen af Falck og kran og hele svupperiet. Eller (gud forbyde det!) man mister en støvle eller to.
Den næstfladeste er sort og svuppet i kanten. Måske 20-30 cm hvor den er dybest. Hundene bliver rimeligt beskidte, når de boltrer sig i den.
Den 3. fladeste er cirkelrund og måske 10m bred. På midten kan der ligge en enkelt and eller to, som tror, at det er en lille sø. Min hund får hurtigt hevet dem ud af vildfarelsen. Den er nok ca ½ m på det dybeste lige nu. Til sommer er alle pytterne væk.

---Og så er der alle søerne...Man bliver kvalificeret til at blive kaldt "sø" hvis man forbliver vandholdig i min. 3 år. Søer har jeg også i alle dybder. Fra den, turisterne først opdager, når de får vand i støvlerne fordi de fulgte noget, de troede var en sti, hehe.. Og til den store med svaner og natur og altsådannoget. ---Og jeg har det hele indenfor gåafstand... Er jeg ikke heldig??

Kommentar
Fra : rot

Dato : 25-04-05 16:04

jov birgitta det lyder super fedt gid jeg var der hvor bor du

Godkendelse af svar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 17:01

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-04-05 17:05

Tak for accepten af mit svar, rot.
Verden ligger åben for dig! Drag ud og find pytterne, de er der til det samme..

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 17:15

tusind tak jeg vil gå ud og hoppe i pytterne