/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Dæk til GS500E ?
Fra : bravop
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 24-04-05 11:46

Hejsa, jeg er den nye ejer af en GS500E, der trænger til et sæt nye dæk, og vil bare høre hvad andre GS ejere kan anbefale og evt. pris, dog er prisen ikke det vigtigste, da det skal være dæk med et godt vejgreb.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-04-05 13:49

Metzeler dæk, det bruger jeg på min Suzuki GS 400 og er dem jeg har været mest tilfreds med.
Det med "sildebensmønster" på forhjulet, og det med "Rudemønster" på baghjulet.
Og et lille råd: Lad være med at sætte et bredere end standard bagpå, det går ud over køreegenskaberne, især i svingene.

mvh dova

Kommentar
Fra : botage

Dato : 26-04-05 17:20

hej og tillykke med din nye mc, jeg har ikke meget teoretisk forstand på dæk, men har dog kørt 18000 km på en gs 500e den blev som ny leveret med Bridgestone dæk og de var rigtig gode i al slags vejr så da jeg skulle have nye på blev de de sidste nye fra samme firma og de var endnu bedre,de er selvfølgelig lidt "dyre" i forhold til mange andre fabrikater men (mener jeg) pengene værd, husk vi har kun to hjul.
mvh Bo

Kommentar
Fra : bravop

Dato : 28-04-05 12:15

Hej Bo.

Hvad hedder dine dæk mere en Bridgestone ?

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : botage

Dato : 29-04-05 07:12

http://www.bridgestone.dk/ her kan du se dæk til din mc, jeg kan faktisk ikke huske hvad de hedder, men de kom sidste år.
Ps. jeg har ikke aktier i firmaet

Kommentar
Fra : bravop

Dato : 01-05-05 14:27

Hejsa og tak for jeres svar, efter at have kigget lidt, tror jeg at det bliver BT-45 fra Bridgestone, dem er der vidst flere der er tilfredse med, er der iøvrigt nogle der har forstand på at bestille fra Tyskland ? For så vidt jeg kan se, er de noget billigere der.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 04-09-05 19:53

hej bjarne.

jeg har< også haft en gs500e. Der fik jeg sat bt45 på, og de kører virkelig godt. kan varmt anefales. jeg har også kørt på conti og michelin dæk, men er ikke af samme kvalitet...

hilsen oompa