/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth til bærbar
Fra : sfl17
Vist : 532 gange
45 point
Dato : 23-04-05 22:51

Jeg skal bruge et ordentligt bluetooth-kort til min bærbare Dell, så jeg kan overføre mp3 til mobilen. Hvad koster sådan nogen kort og hvor kan de købes? Og vil de alle passe til netop Dell?

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 23-04-05 23:28

De fleste EDB forretninger har kort og prisen varierer fra 199 til 999 - alt efter hvilket mærke du ønsker.
Prøv også at checke reklameraviser fra Bilka, Merlin og Fona. Du kan nogen gange være heldig at enkelte mærker på tilbud.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-04-05 11:15

usb "Pen" bloetooth 199.- www.datatel.dk

Accepteret svar
Fra : zaibotdk

Modtaget 45 point
Dato : 29-04-05 13:11

Sonofon butikkerne har nogen til 199,- også, de virker fint både til at gå online over din laptop gennem en Bluetooth GPRS forbindelse, og selvfølgelig også til at sende filer mellem pc og mobiltlf.

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 29-04-05 13:30

Tak for svaret zaibotdk.