/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
VW Polo 2001 el-forbindelser
Fra : Horst
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 23-04-05 17:14

1) Hvordan monterer man et ekstra cigaretstik DIREKTE til elsystemet ?

2) Kabinebelysningen virker ikke. Jeg mener det er en sikring, der er gået. Men jag kan ikke finde ud af, hvilken sikring det er ?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-04-05 17:23

1,Du finder bare en ledning det er strøm på, også en til stel.

2,Det er som regel ikke en sikring kun til kabinelyset, da er det nok andre ting der også ikke fungerer. men du kan tage en prøvelampe og måle på begge sider af sikringen at det er strøm.
alimak

Kommentar
Fra : pims

Dato : 23-04-05 19:59

Ang. kabinelyset, har du tjekket pæren?
Mvh. Pims

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 24-04-05 23:15

alimak, tror du ikke, Horst skal sikre sig, at den ledning har en sikring, der er stor nok?

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 100 point
Dato : 25-04-05 19:39

hjkofoed
Hvis han bare skal tende en sigaret, så trenger han nok ikke tænke på det.Men hvis han skal
kople på noget der trækker mange amp. så er det vel smart at trække en ledning fra batteriet med en sikring imellem.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 26-04-05 13:48

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-04-05 19:19

Tak selv
alimak