/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Har du tips om animeret figur?
Fra : dux_delux
Vist : 411 gange
200 point
Dato : 23-04-05 16:39

Hej,

Jeg forsöger at lede efter en lille animeret figur som jeg skal bruge som fortäller i en lille privat film.(overraskelse til studentfest)

Det behöver bare väre en kort sekvens som jeg kan loope.. eller noget lignende...men gerne i god kvalitet altså ikke mini format for internet...

Er der nogen som kender til steder hvor man kan få fat på sådan noget?
Eller har nogen tips om en tegnefilm eller film som har en figur som snakker som man skulle kunne bruge til valgfri lydfil.
Jeg tänker selv at lägge tale til og behöver altså bare en figur som beväger munden - og gerne lidt kär...

Der burde findes nogle animations hjemme sider hvor man kan downloade mpg, avi, flash eller andet.

Kan du hjälpe? - så blir du dagens helt i skysovs!

Tak!

/Dux

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 23-04-05 17:42

Måske er der noget på "grineflip" eller andre af de mange sider med animationer - søg på google under animationer, film, download.
Men har du ikke et digitalt camera - eller kender en, der har - der kan tage små filmsektioner. Så kan du filme en baby, en kat, en hundehvalp eller noget andet nuttet og så lægge tekst til bagefter. Eventuelt lave en baggrund, der slet ikke passer til, eks. babyen sidder i et kæmpeaskebæger, katten står i vandkanten ved Vesterhavet eller hundehvalpen løber ned af nakken på en kæmpetiger.
Jeg har ikke selv DVD, men kan man ikke lægge en tegnefilm i og klippe en sektion over på computeren. Fedtmule, der forklarer et eller andet, for eksempel.
God fornøjelse med projektet