/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Bedste danske ISP
Fra : gangster50
Vist : 1489 gange
45 point
Dato : 23-04-05 13:57

Hvilken ISP er bedst i Danmark?

Helst over 1mbit/s download med 256kbit/s upload eller over. Hvilken Dansk ISP er så billigst og bedst?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 23-04-05 13:58

^^ Skal lige siges at der ikke skal være nogen begrænsning, som 5gb om måneden og sådan.

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 23-04-05 14:10

alle udbyder er skod.

De eneste som er udemærket er Struernet.

Får vi ikke snart noget 10/100 mbit til billige penge.. ligesom svenskerne har.

Mere lysleder kabel i jorden tak. hehehe

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-04-05 14:14

Man får sjældent det bedste, det billigste og det mest sikre fra en og samme udbyder, så her må du nok gå på kompromis et eller andet sted.
Jeg har i en årrække kørt ADSL hos TDC med fast pris og fri surf. De er ikke billigst, men set ud fra det synspunkt, at det er dem der sidder på kabelnettet, så er det også deres egne kunder der først vil komme op at køre igen, hvis hele herligheden går ned.
Jeg køre for tiden 1 Mbit/128kbit med download på 4 Mbit indtil 1. maj. Men nu vil de fordoble hastigheden i download, p.g.a. konkurrencen, så nu kommer den op på 2 Mbit til samme pris.
Højere hastighed er sjældent nogen fordel i øjeblikket, til trods for jeg har 4 Mbit i øjeblikket, så har jeg sjældent være oppe på mere end 2 Mbit, og i de fleste tilfælde under 1 Mbit. - Det er jo det svageste led der sætter farten, og så længe der ikke er større HUL igennem, er der ingen grund til at kaste perler på svin!

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 23-04-05 15:46

hej gobling
jo du har ret svenskerne har næsten alle godt bredbånd du kan henvende til
http://www.dbhome.dk
de har nu igennem 3 år leveret 10 mb. op og ned ingen deling med andre en fin fin forbindelse jeg betaler alt incl. 200. pr,. mdr.
hilsen ib 2650

rigtig god weekend til alle

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 23-04-05 15:47
Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 23-04-05 15:49

det var sgi ikken helt rigtigt her er den

http://www.dbnet.dk
ib

Kommentar
Fra : baker.mc

Dato : 17-02-06 04:10

HEy der. hvis i bor i kbh. er det en ide at tjekke www.cph-metronet.dk 24 mb for 400 kr